  • 1. Data: 2003-04-28 09:02:55
    Temat: eurobank -Nowy projekt bankowy - rekrutacja
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Czy był juz może ktoś z Was na rozmowie w związku z otwarciem oddzialów
    eurobanku? Wiecie może jak rozmowa i test wyglada? Wiem tylko ze ma być test
    z wiedzy ogólnej:) ale to bardzo ogólne pojecie. Są gdzieś na sieci takie
    przykładowe testy?
    Dzieki za wszelkie informacje. Chciałabym się do tej rozmowy jakoś
    przygotować.:)
    Aga

  • 2. Data: 2003-04-29 08:29:10
    Temat: Re: eurobank -Nowy projekt bankowy - rekrutacja
    Od: "Ynio" <g...@p...onet.pl>

    hej
    nie nastawiaj sie na prace w super banku. to tylko ladnie wyglada

  • 3. Data: 2003-04-30 11:16:07
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Ynio" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > hej
    > nie nastawiaj sie na prace w super banku. to tylko ladnie wyglada

    A wiesz jak jest naprawde skoro tylko ladnie wyglada?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )