  • 1. Data: 2009-03-10 21:51:08
    Temat: eurobank on-line
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    dlaczego w serwisie eurobanku nie ma mozliwosci

    zlecania przelewów z datą przyszłą

    toż to szok jest - co za cholerstwo

  • 2. Data: 2009-03-10 21:55:21
    Temat: Re: eurobank on-line
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Anna R. napisał(a):
    > dlaczego w serwisie eurobanku nie ma mozliwosci
    >
    > zlecania przelewów z datą przyszłą
    >
    > toż to szok jest - co za cholerstwo

    alez jest. wybierz zlecenia zamiast przelewow. nawet domyslnie sie
    ustawiaja jednorazowe ;)

  • 3. Data: 2009-03-10 21:59:29
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    niestety

    chcę ustawić na 11 marca a tu

    Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy
    termin to 12-03-2009.

    ki czort?

  • 4. Data: 2009-03-10 22:06:01
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Anna R. napisał(a):
    > niestety
    >
    > chcę ustawić na 11 marca a tu
    >
    > Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy
    > termin to 12-03-2009.
    >
    > ki czort?

    aa za pozno juz ;)
    poczekaj do polnocy i zrob zwykly przelew :)

    PG

  • 5. Data: 2009-03-11 06:32:54
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 22:59, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:
    > niestety
    >
    > chcę ustawić na 11 marca a tu
    >
    > Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy
    > termin to 12-03-2009.
    >
    > ki czort?

    Przywrocili to ograniczenie?
    Tak od miesiaca-poltorej mozna bylo zlecac przyszle na dzien nastepny.

  • 6. Data: 2009-03-11 09:35:07

    On 11 Mar, 07:32, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > Przywrocili to ograniczenie?
    > Tak od miesiaca-poltorej mozna bylo zlecac przyszle na dzien nastepny.

    tkneli mnie dzisiaj naliczniem oplaty za konto - pchnalem reklamacje.
    ciekawe skad im to wyszlo, bo oplaty regulaminowo nie mam za zasilenie
    konta w miesiacu poprzednim wymagana kwota.