  • 1. Data: 2009-05-05 18:18:35
    Temat: eurobank - potwierdzenie danych osobowych
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Ide dzis do oddzialu eurobanku, a pani na dzien dobry, drukuje mi papier z
    tytulem potwierdzenie danych osobowych i mowi mi, ze mam to podpisac - no bo
    teraz tak jest. Nie chcialo mi sie walczyc, wiec machnalem. Ale teraz mnie
    to zastanawia - jaki czort. Podalem kiedys bankowi dane osobowe zakladajac
    rachunek. Do tej pory sie nie zmienily, wiec banku nie informowalem o
    zmianie. Po co wiec taki papier? Czy eurobank generuje cos takiego co jakis
    czas kazdemu klientowi? A moze maja jakis burdel w systemie?

  • 2. Data: 2009-05-06 06:54:24
    Temat: Re: eurobank - potwierdzenie danych osobowych
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 5 May 2009 20:18:35 +0200, eg napisał(a):

> [...]
    > zmianie. Po co wiec taki papier? Czy eurobank generuje cos takiego co jakis
    > czas kazdemu klientowi? A moze maja jakis burdel w systemie?

    W Pekao coś takiego dawali do podpisu przy każdej wizycie w oddziale.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-05-06 11:41:33
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > W Pekao coś takiego dawali do podpisu przy każdej wizycie w oddziale.

    Dziwne, mam tam rachunek od zeszłego wieku i ani razu mi nie dali.
    A.

  • 4. Data: 2009-05-06 11:59:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 13:41:33 +0200, ffiona napisał(a):

    > Dziwne, mam tam rachunek od zeszłego wieku i ani razu mi nie dali.

    Przy zamykaniu limitu w koncie i przy zamykaniu KK dali.

    --
    Kojer