  • 1. Data: 2010-07-01 15:36:50
    Temat: eurusd
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Co się dzieje na tej parze? Coś jakby realizacja flagi. Czyżby zanosiło się
    na dłuższe wzrosty? Czy to prognozuje też koniec korekty na giełdzie? Macie
    jakieś przemyślenia? ;)

  • 2. Data: 2010-07-01 15:44:27
    Temat: Re: eurusd
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > Co się dzieje na tej parze? Coś jakby realizacja flagi. Czyżby zanosiło
    > się na dłuższe wzrosty? Czy to prognozuje też koniec korekty na giełdzie?
    > Macie jakieś przemyślenia? ;)

    Właściwie to odwrócony RGR, każdy widzi co chce...

  • 3. Data: 2010-07-01 16:07:00
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    W dniu 2010-07-01 17:36, Delfino Delphis pisze:
    > Co się dzieje na tej parze? Coś jakby realizacja flagi. Czyżby zanosiło się
    > na dłuższe wzrosty? Czy to prognozuje też koniec korekty na giełdzie? Macie
    > jakieś przemyślenia? ;)

    4 czerwca 2010 na grupie wgt.forex napisałem:

    "Myślę, że poziom docelowy to strefa 1,20 - 1,17. W drugiej połowie roku
    może być bardzo wzrostowo.
    Jeżeli te wsparcia padną, to dalej w dół z poziomem docelowym w 2012
    roku w okolicach 1,10."

    No i podtrzymuję to zdanie :)

    Kazimierz