  • 1. Data: 2010-01-25 13:20:35
    Temat: expander - opinie o skuteczności
    Od: "jan kowalski" <0...@g...pl>

    Parę dni temu zetknąłem się z opinią (może być stronnicza, ponieważ mówiła to
    ew. konkurencja - pośrednik bankowy u developera) że w przypadku Expandera
    ładnie wygląda kontakt wstępny i wstępne szacunki, ale skuteczność już nie tak
    Klienci którzy wzięli kredyt nie przez developera a próbowali przy pomocy
    Expandera, i tak w większości wracali, ponieważ nie dostawali kredytów.

    Tak więc jakie są doświadczenia grupowiczów?

    p.s. zastanawiałem się na którą grupę to wysłać, ale chyba pbb jest najlepsze
    - w końcu kwestia ściśle bankowa...

  • 2. Data: 2010-01-25 14:40:57
    Temat: Re: expander - opinie o skuteczności
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    A co ci szkodzi starać się o kredyt w kilku instytucjach?
    Przecież nie masz obowiązku podpisania umowy.

    --

    Pozdrawiam Krzysztof Wisniewski

    --

    Limuzyna na wesele - http://www.limuzyna-amor.com.pl

    Hurtownia biżuterii - http://www.karat1.pl

  • 3. Data: 2010-01-25 15:05:05
    Od: "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl> napisał(a):

    > A co ci szkodzi starać się o kredyt w kilku instytucjach?
    > Przecież nie masz obowiązku podpisania umowy.

    Głupio iść do banku A z wnioskiem o kredyt, a jednocześnie przez expandera
    składać wniosek o to samo w banku A.

  • 4. Data: 2010-01-25 15:09:09
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    Czy ja wiem, w końcu to pieniądze i okres zapewne ~30 lat wiec chyba
    należy walczyć o najlepsza ofertę co za tym idzie nie ma miejsca na
    wstydzenie się ;)