  • 1. Data: 2005-01-06 17:34:52
    Temat: fałszywa strona
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    ktoś sie podszywa pod Millenet Banku Millennium

    sami zobaczcie http://www.millnet.pl/

  • 2. Data: 2005-01-06 17:36:19
    Temat: Re: fałszywa strona
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rafi napisał(a):
    > ktoś sie podszywa pod Millenet Banku Millennium
    >
    > sami zobaczcie http://www.millnet.pl/

    gdzie się podszywa? bo nie widzę...

  • 3. Data: 2005-01-06 17:41:50
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crjsv0$gdd$3@news.elsat.net.pl...

    > gdzie się podszywa? bo nie widzę...

    to otwórz oczy

    nazwa zbliżona bardzo do mill(e)net mozna się pomyslić przy wpisywaniu
    adresu i trafic na ta stronę

    a grafika pomarańczowa z zielonym identyczna jak uzywa millennium na
    ulotkach i folderach

  • 4. Data: 2005-01-06 17:48:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-06 18:41 rafi said the following:
    [..]

> [...]
    > adresu i trafic na ta stronę
    >
    > a grafika pomarańczowa z zielonym identyczna jak uzywa millennium na

    No trafiłem i co dalej? Nie próbują udawać banku millennium.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-01-06 17:52:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rafi napisał:

    > nazwa zbliżona bardzo do mill(e)net mozna się pomyslić przy wpisywaniu
    > adresu i trafic na ta stronę
    >
    > a grafika pomarańczowa z zielonym identyczna jak uzywa millennium na
    > ulotkach i folderach

    Nie jedz tyle fucktow. Ktos bardzo nie lubi Millenium i robi sobie jaja.
    Podszywalby sie, gdyby skopiowal strone glowna millenetu i probowal
    wyciagac dane klientow.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-01-06 18:20:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rafi napisał(a):

    > to otwórz oczy

    Bardziej się nie da. :-)

    > nazwa zbliżona bardzo do mill(e)net mozna się pomyslić przy wpisywaniu
    > adresu i trafic na ta stronę

    Straszne.

    To jeszcze Ci coś podpowiem. Tylko nie wiem, czy powinienem to robić, w
    trosce o Twoje serce. ;-)

    www.pko.pl

    Albo www.millennium.pl, www.milenium.pl, www.millenium.pl

    Żyjesz jeszcze? ;-)

    > a grafika pomarańczowa z zielonym identyczna jak uzywa millennium na
    > ulotkach i folderach

    Mi ten zielony jakoś za cholerę się nie kojarzy.

    Poza tym...... gdzie mam wpisać login i hasło do Millenetu? :-o

  • 7. Data: 2005-01-06 18:22:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Taki link tam widzę na dole : www.sld.org.pl To chyba to :-D

  • 8. Data: 2005-01-06 18:47:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005 18:41:50 +0100, "rafi" <o...@o...pl> wrote:

    >a grafika pomarańczowa z zielonym identyczna jak uzywa millennium na
    >ulotkach i folderach

    no i? na stronie jednak używa innych kolorów.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2005-01-06 21:31:00
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crjvh2$gff$1@news.elsat.net.pl...

    > Bardziej się nie da. :-)

    Może czas zmienić szkła korekcyjne

    > Straszne.

    > To jeszcze Ci coś podpowiem. Tylko nie wiem, czy powinienem to robić, w
> [...]

    nie własnie jestem na OIOM-ie

    > Mi ten zielony jakoś za cholerę się nie kojarzy.
    >
    > Poza tym...... gdzie mam wpisać login i hasło do Millenetu? :-o

    widze że grupa jest tylko dla wybranych (czyt. mądrali) wszystko wiedzących,
    pouczających i inni nie mają prawa pisać na tematy które chcieli poruszyć bo
    zaraz posypuje sie lawina bezsensownych i nie wnoszących zadnej tresci
    komentarzy

  • 10. Data: 2005-01-06 21:40:17
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rafi" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ktoś sie podszywa pod Millenet Banku Millennium
    >
    > sami zobaczcie http://www.millnet.pl/

    Temat uważam za zamkniety !