  • 1. Data: 2007-03-19 22:37:22
    Temat: finanse domowe - pomocy - jaki program
    Od: thinkXtra <thinkXtra@adres_z_sufitu.pl>

    Czesc,

    potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    placenia. Bo juz sie gubie.

  • 2. Data: 2007-03-20 07:04:29
    Temat: Re: finanse domowe - pomocy - jaki program
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu thinkXtra porozsypywal nastepujace haczki:
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy"
    O placeniu za rurzne zeczy to zaden program Ci nie przypomni
    Tak trudno wpisac w google haslo 'budżet domowy'?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-20 07:41:18
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Uzytkownik "thinkXtra" <thinkXtra@adres_z_sufitu.pl> napisal w wiadomosci
    > potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    > placenia. Bo juz sie gubie.

    Najlepszy bedzie slownik ortograficzny.

    JS

  • 4. Data: 2007-03-20 09:15:04
    Od: thinkXtra <thinkXtra@adres_z_sufitu.pl>

    >Najlepszy bedzie slownik ortograficzny.

    hmmm, odpowiedz bardzo konstruktywna! Nikt nie zauwazyl, ze rozne
    rzeczy bylo cudzyslowach!!!! Jak nie macie nic do powiedzenia to nie
    robcie szumu na grupie.

    Umiem szukac na googlach, ale chcialem skorzystac z doswiadczenia
    grupy, a dostalem belkot.

    TX

  • 5. Data: 2007-03-20 09:52:34
    Od: yale <N...@g...com>

    thinkXtra wrote:

    > hmmm, odpowiedz bardzo konstruktywna! Nikt nie zauwazyl, ze rozne
    > rzeczy bylo cudzyslowach!!!!

    To po co prowokujesz? Kompletnie nie rozumiem co miało wnieść do treści
    postu celowe zrobienie błędu ortograficznego.

    Jak się gubisz w terminach płatności to może skorzystaj z polecenia zapłaty.

  • 6. Data: 2007-03-20 10:03:21
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2007 10:15:04 +0100, thinkXtra napisał(a):

> [...]

    polecam CManager
    program w wersji beta i ma kilka niedoróbek ale:
    bardzo prosty w obsłudze konto-kategoria-kontrahent
    w miare szybko wprowadza się dane
    dobre raportowanie
    darmowy :)
    troche kombinując można przeniesc dane do pliku txt
    a minusy to
    problemy z kodowaniem pl-liter w raportach
    kalendarz nie wie co to niedziela
    i jeszcze pewnie pare innych

  • 7. Data: 2007-03-20 11:26:43
    Od: "Piterson" <Piotrek>

> [...]
    > potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do

    Od kilku lat korzystam z programow JZK i bardzo sobie je chwale. Do
    zarzadzania domowym budzetem polecam Moje Konto 2007, program ten dodatkowo
    przypomina o terminie rozliczania karty kredytowej i innych zaplanowanych
    platnosciach. Moim zdaniem program jest super!

    Oczywiscie musisz pamietac, ze jesli program Ci zaksieguje jakas zaplanowana
    platnosc, to jeszcze trzeba ja zlecic w banku.

    Polecam: www.jzk.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 8. Data: 2007-03-20 14:50:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    thinkXtra wrote:
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    > placenia. Bo juz sie gubie.

    To może wykorzystaj polecenie zapłaty jeżeli masz taką możliwość w swoim
    koncie. Najprościej to kartka A4 wypisać wszystkie terminy i powiesić w
    widocznym miejscu, ewentualnie żółte karteczki na lodówce albo pulpicie
    komputera ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-20 19:31:02
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    thinkXtra napisał(a):

    > potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    > przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    > placenia. Bo juz sie gubie.

    Hm... taski w dowolnym programie typu PIM (Outlook, Mozilla Calendar)?

    Ja używam kombajnu pt. Microsoft Money, ale to głównie dlatego że się
    ładnie synchronizuje z moim Treo.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 10. Data: 2007-03-20 20:19:40
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    On Mon, 19 Mar 2007 23:37:22 +0100, thinkXtra
    <thinkXtra@adres_z_sufitu.pl> wrote:

    >potrzebuje jakiegos programu do zarzadzania finansami domowymi: chodzi
    >przede wszystkim o trzymanie terminow platnosci za "rurzne zeczy" do
    >placenia. Bo juz sie gubie.

    Stosowalem wszystkie. Najlepszy i najbardziej konfigurowalny jest
    excel. Oto kilka powodow dlaczego.

    - zaden program nie dostosuje sie do twoich wymagan specyficznych (np
    formul do splat ROR'u , etc)
    - zaden program nie robi indywidualnyh raportow
    - zaden program nie mozliwosci wpisywania formul na liczenie rachunkow
    z energetyki czy tez z gazowni juz nie mowiac o kalkulacji przychodow
    ktore sa uzaleznione od roznych czynnikow
    - zaden program nie ma mozliwosci robienia indywidualnych wykresow
    - zaden program nie potrafi podlaczyc sie do baz acessa czy tez sql i
    innych
    - zaden program nie ma mozliwosci planowania wydatkow na przyszly rok,
    okreslania budzetu

    jesli ktos ma argumenty przeciw to zapraszam do dyskusji