  • 1. Data: 2011-12-15 01:30:25
    Temat: forex bez swapu
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Witam,

    Gdzie założyć najlepiej konto forex z zerowym swapem? Najlepiej gdyby to był
    rachunek prowadzony w PLN. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Pozdrawiam,
    --
    ichi

  • 2. Data: 2011-12-15 18:09:10
    Temat: Re: forex bez swapu
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Thu, 15 Dec 2011 02:30:25 +0100, ichi napisał(a):

> [...]
    > rachunek prowadzony w PLN. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Większość ma - patrz rachunki islamskie.
    p.s
    Podziel się strategią ;)

  • 3. Data: 2011-12-17 13:39:04
    Od: ichi <a...@d...gh>

    ichi wrote:
> [...]
    > był rachunek prowadzony w PLN. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Cóż, w PLN takich kont chyba nie ma. Ja przynajmniej nie znalazłem. Ale
    zagranicznych jest trochę. Zastanawiam się nad http://4runnerforex.com, ktoś
    zna może tego brokera?

    Pozdrawiam,
    --