eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiformularz "przeniesienia rachunku bankowego" z banku do banku - czy ktokolwiek przeszedł tę procedurę? i z jakim skutkiem?

  • 1. Data: 2013-04-16 01:48:41
    Temat: formularz "przeniesienia rachunku bankowego" z banku do banku - czy ktokolwiek przeszedł tę procedurę? i z jakim skutkiem?
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    zdaję sobie sprawę, że mało kto korzysta z takich "pseudoułatwień"
    ja sam także dotąd z tego nie korzystałem.

    moja matka postanowiła pod moją namową przenieść debet i konto do
    innego banku, ale miała szereg wątpliwości m.in. "czy to wypada"
    zmieniać bank z którego korzystała ponad 30 lat.

    aby pracownice pkobp jej nie zatrzymały swoimi namowami, postanowiłem
    że użyjemy formuły "przeniesienia rachunku bankowego" pracownica bzwbk
    z którą to uzgadniałem była nieco zdziwiona, robiła to pierwszy raz...

    formularz wypełniliśmy i jeśli dobrze rozumiem, dotychczasowy bank
    czyli pkobp powinien otrzymać informację że pani XY przeniosła konto
    do innego banku i dotychczasowe konto pragnie zamknąć.

    mam następujące pytanie: czy zetknęliście się z tym, aby pkobp robił
    jakieś problemy przy zamknięciu, w szczególności aby próbował prowadZić
    takie konto nadal - i nadal naliczać opłaty?

    na koncie w pkobp istniał debet odnawialny, który spłaciliśmy przelewem
    przychodzącym z nowego rachunku w bzwbk.

  • 2. Data: 2013-04-16 02:00:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sebastian wrote:
> [...]
    >
    > na koncie w pkobp istniał debet odnawialny, który spłaciliśmy przelewem
    > przychodzącym z nowego rachunku w bzwbk.

    komuna sie juz skonczyla 20 lat temu.

    idziesz do jednego banku otwierasz konto idziesz do drugiego banku
    zamykasz konto, albo masz dwa jak ci za daleko.

  • 3. Data: 2013-04-16 07:17:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 19:00:42 -0500, witek napisał(a):

    > komuna sie juz skonczyla 20 lat temu.

    A niebo jest niebieskie. I?

    > idziesz do jednego banku otwierasz konto idziesz do drugiego banku
    > zamykasz konto, albo masz dwa jak ci za daleko.

    Sebastian pytał o coś innego, gdybyś nie zauważył.

    Próbowałem kiedyś wykorzystać BZWBK do zamknięcia konta w Noble - krótko po
    teoretycznym wprowadzeniu tej możliwości. Po ok. miesiącu dostałem list od
    BZWBK, że przepraszają, ale Noble Bank nie wdrożył czegoś tam, i obecnie
    nie mogą przenieść stamtąd konta.

    AK