  • 11. Data: 2002-04-20 10:47:27
    Temat: Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > No nie wiem. Jak byłem w swoim oddziale to mi pani powiedziała że trzeba
    > mieć Eurokonto Plus zeby darmowego Mastercarda dostać...

    albo eurokonto www (i zdaje sie vip takze),
    za darmo wtedy sa: eurokarta i shell/pekao,
    tylko ze eurokarte daja za systematyczne wplywy na konto
    a shella za dochody

  • 12. Data: 2002-04-20 15:00:34
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...gazeta.pl>, bromden wrote:

    > albo eurokonto www (i zdaje sie vip takze),
    > za darmo wtedy sa: eurokarta i shell/pekao,

    No tak jak sie ma Eurokonto WWW to otrzymujesz zarowno Eurokarte MC oraz
    VC za darmo (promocja)Ja sie tylko zastanawiam ktora wziasc, ktora bedzie
    uniwersalna, niezawodna.

    Co do promocji to:

    PROMOCJA MUNDIALOWA

    Treść

    Szanowni Państwo,

    Cieszymy się, że wybrali Państwo Bank Pekao SA i rachunek
    Eurokonto www. Pragniemy zachęcić Państwa do udziału w
    "Promocji Mundialowej" oraz promocji "Płać kartami MasterCard",
    które przygotowaliśmy z okazji nadchodzących Mistrzostw Świata
    w piłce nożnej

    Składając wniosek o wydanie karty systemu MasterCard przed
    końcem kwietnia 2002 można wziąć udział w losowaniu 35
    wyjazdów na mecze polskiej reprezentacji do Korei i Japonii, w
    terminie późniejszym prezentów związanych z Mistrzostwami
    Świata.
    Promocja będzie trwała od 5 kwietnia do 30 czerwca 2002.

    Podstawą uczestnictwa w promocji jest złożenie w ww. okresie:
    - wniosku o wydanie karty charge funkcjonującej w systemie
    MasterCard.
    Wnioski o wydanie kart: Pekao/Shell, Złotej Pekao/Shell, Złotej
    Eurokarty są dostępne w Oddziałach Banku. W przypadku karty
    World Cup MasterCard(*) posiadacze Eurokonta www mogą
    złożyć wniosek po zalogowaniu na rachunek - należy wypełnić
    wniosek o wydanie Eurokarty.
    W przypadku wnioskowania o kartę World Cup za pośrednictwem
    Telepekao 24, wystarczy w poczcie wewnętrznej przesłać
    informację o wyrażeniu zgody na wzięcie udziału w promocji kart
    systemu MasterCard z tytułem "Karty - promocja".

    Ponadto, szansę na wygraną w promocji zwiększy:
    - zawarcie umowy rachunku lokaty terminowej w złotych na
    minimum 3 miesiące w kwocie nie mniejszej niż 3000 PLN.
    Każdy wniosek złożony o wydanie karty to jeden kupon
    promocyjny a każde ulokowane 3000 PLN to dodatkowy kupon
    promocyjny.

    W ramach "Promocji Mundialowej" ustalono obniżki cenowe na
    poszczególne karty organizacji MasterCard:

    - Karta Pekao/Shell 0 PLN
    =====

    - Złota Karta Pekao/Shell bez pakietu 85 PLN
    - Złota Karta Pekao/Shell z pakietem 200 PLN

    - World Cup MasterCard (*) 0 PLN
    =====

    - Złota Eurokarta bez pakietu 60 PLN
    - Złota Eurokarta z Pakietem 190 PLN

    *Eurokarta z nowym wizerunkiem legendarnego piłkarza Pele
    wydana na okoliczność Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej

    Powyższe ceny są cenami promocyjnymi dotyczącymi pierwszego
    roku użytkowania karty, natomiast w przyszłym roku za karty
    pobrane zostaną opłaty wynikające ze stawek, które są określone
    w "Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych".

    Osoby będące posiadaczami jednej z kart MasterCard
    zapraszamy do udziału w loterii "Płać kartami MasterCard". Dwie
    transakcje bezgotówkowe dokonane kartą MasterCard w kwocie
    minimum 100 PLN każda, to jedno zgłoszenie udziału w loterii, w
    ramach której zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody m.in.
    odtwarzacze video, radioodbiorniki wielkości karty kredytowej, piłki
    oraz koszulki z podpisami piłkarzy.

    W "Promocji Mundialowej" mogą wziąć udział również Państwa
    znajomi, którzy otworzą rachunek Eurokonto www w Telepekao 24
    i wypełnią wniosek o wydanie karty MasterCard.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do
    odwiedzenia naszej strony -
    http://www.pekao.com.pl/telepekao5.xml?/sid=65/lang=
    PL

    W przypadku wątpliwości fachową pomocą służą nasi konsultanci
    pod numerem 0801 365 365. Informacje są dostępne również w
    placówkach naszego Banku.
    Zapraszamy do skorzystania z oferty.

    Centrum Bankowości Elektronicznej
    TELEPEKAO 24

  • 13. Data: 2002-04-20 19:05:32
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnac3057.dia.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > No tak jak sie ma Eurokonto WWW to otrzymujesz zarowno Eurokarte MC oraz
    > VC za darmo (promocja)Ja sie tylko zastanawiam ktora wziasc, ktora bedzie
    > uniwersalna, niezawodna.

    no tak, a jakbym tak chcial sobie do kolekcji wziac MC Shell'a i zalozylbym
    sobie konto via internet wpisujac tam dane o zatrudnieniu i dochodach
    (jestem poszukujacym pracy absolwentem, co niewykluczone zmieni sie w
    przyszlym tygodniu) i po 2 miesiacach zamknal konto (bo mnie zupelnie ten
    bank nie kreci), to wydaliby bez problemow karte?
    jakby wygladala cala tak operacja uwzgledniajac wszystkie koszty? otwarcie,
    prowadzenie, karta, zastrzezenie (bo przeciez zachowalbym ja sobie)?

    pzdr.

    p.

  • 14. Data: 2002-04-21 08:55:09
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Jestem studentem. Nie jestem zatrudniony na stałe. Pisuję w kilku gazetach
    za
    > co mam wierszówki czyli formalnie prawa autorskie. Oczywiście - co miesiąc
    > przelewem od "starych" parę stów. Razem nie mniej niż 1' / m-c. Mam to
    wszystko
    > na historii rachunku od półtora roku.
    > MAM PYTANIE - W JAKIM BANKU Z TAKIMI "PARAMETRAMI" DOSTANĘ KARTĘ WYPUKŁĄ
    > (VC/MC)?

    Jak zawsze polecam BPH - debetowa VC dostaniesz najpozniej po 3 miesiacach
    sluzby :)
    Natomiast jest tam konto studenckie, ale niestety tylko z VE
    A przy okazji, po co komu wypukla karta - a scislej - po co Tobie ?

    Wojtek

  • 15. Data: 2002-04-21 09:25:57
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A przy okazji, po co komu wypukla karta - a scislej - po co Tobie ?
    >
    > Wojtek

    Po pierwsze primo - za granicę, po drugie pimo - coby nie autoryzować w POS-
    ach, po trzecie primo - jako karta wirtualna czyli do zamawiania produktów z
    podaniem numeru karty.
    PS: Dzięki za namiar. Skorzystam jednak z Multibanku.

    Maciej Psyk

  • 16. Data: 2002-04-21 18:17:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 20 Apr 2002 12:47:27 +0200, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >albo eurokonto www (i zdaje sie vip takze),
    >za darmo wtedy sa: eurokarta i shell/pekao,
    >tylko ze eurokarte daja za systematyczne wplywy na konto
    >a shella za dochody

    A jakie maja wymagania, zeby dostac tego mundialowego MC ? Bo jak kaza
    czekac 3 miechy to sie mudnial juz skonczy :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 17. Data: 2002-04-21 19:25:17
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > A jakie maja wymagania, zeby dostac tego mundialowego MC ? Bo jak kaza
    > czekac 3 miechy to sie mudnial juz skonczy :-).

    chyba mozesz dostac razem z zalozeniem konta www,
    przeczytaj sobie
    http://www.pekao.com.pl/telepekao5.xml?/sid=65/lang=
    PL

    zwlaszcza ten shell wyglada niezle (transakcje bezgotowkowe bez
    prowizji),
    ale co z tego, jak za rok trzeba bedzie zaplacic 95 zl + 29 ub.?
    chyba, ze do klasera ...

  • 18. Data: 2002-04-22 09:13:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ale co z tego, jak za rok trzeba bedzie zaplacic 95 zl + 29 ub.?
    > chyba, ze do klasera ...

    Eee- "tylko" 95zł z ubezpieczenia mozna zrezygnować :-)
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-04-24 06:58:36
    Temat: free EC/MC w Pekao (Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Apr 2002 21:25:17 +0200, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >chyba mozesz dostac razem z zalozeniem konta www,
    >przeczytaj sobie
    >http://www.pekao.com.pl/telepekao5.xml?/sid=65/lang
    =PL

    Dzwonilem, kicha. Karty sa za free jesli zostana wydane do konca
    czerwca ale zadnych ulg w proceduach nie ma. Dla nowego klienta bez 3
    miesiecy posiadania eurokonta chca historii z innego banku za 3
    miechy, opinii z banku (!) i zaswiadczenia o zarobkach.

  • 20. Data: 2002-04-24 08:38:15
    Temat: Re: free EC/MC w Pekao (Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

> [...]
    > 3 miesiecy posiadania eurokonta chca historii z innego banku za 3
    > miechy, opinii z banku (!) i zaswiadczenia o zarobkach.

    Mowilem, ze tak bedzie. Ale jak komus zalezy na wypuklej karcie to te
    40 zlotych za VC przezyje.

    MJ