  • 1. Data: 2004-11-04 17:49:31
    Temat: funkcje internetowej obslugi rachunku w Multibanku - cytat z forum multibank.pl
    Od: "mo[]" <f...@o...pl>

    Autor: mariusz Data: 2004-11-04 18:47

    Odp.:funkcje internetowej obslugi rachunku
> [...]
    > czy nie brakuje Panstwu takich funckji jak
    > wyszukiwanie / sortowanie wg rodzaju operacji,
    > czy tez np. odbiorcy przelewu? Albo na
    > przyklad mozliwosci pobrania z systemu obslugi
    > rachunku calej historii operacji (za okres,
    > czy w ogole w calosci) w jakims dobrze znanym
    > formacie (sensownie formatowany text, Excel,
    > itp.)? Znacznie lepiej obslugiwaloby sie
    > wowczas rachunki - moim skromnym zdaniem.
    >
    > PS
    >
    > Zdecydowanie brakuje bardziej rozbudowanych
    > opcji wyszukiwania i sortowania. Funkcje w
    > historii rachunku są bardzo ubogie aż prosie

    dokładnie popieram przedmówców - zrobiłem w excelu formularz do
    wyliczania zysków z FI ale za kazdym razem musze te dane wyszukać i
    wklepać - a jest to strasznie niewygodne. poza tym strasznie późny jest
    termin wyświtlania wartość jednostek FI na stronie Multibanku. bankier.pl
    robi to bardzo szybko - praktyczni edo godz. 19.00 sa juz wszyskie dane z
    danego dnia w pięknej zbiorczej tabeli...

    begin 666 blank.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2004-11-04 18:30:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 4 Nov 2004 18:49:31 +0100, w <cmdq32$2l0b$1@node1.news.atman.pl>, "mo[]"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > robi to bardzo szybko - praktyczni edo godz. 19.00 sa juz wszyskie dane z
    > danego dnia w pięknej zbiorczej tabeli...

    wp.pl robi to chyba jeszcze szybciej. Spis z ostatnich dni:
    25.10 - 17:35
    26.10 - 19:05
    27.10 - brak danych :)
    28.10 - 17:50
    29.10 - 17:35
    02.11 - 19:35
    03.11 - 18:35
    04.11 - 18:35

    Chyba o tych godz. są już wszystkie dane, a przynajmniej zdecydowana większość.