  • 1. Data: 2012-02-15 21:49:24
    Temat: fw20 - czyli co jest grane ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    zawieszone przed chwilą u dawców kapitału u harmonika:

    panienki czytając was potwierdzacie moją tezę o dawcach, harmonik nie
    kasuj tej wypowiedzi dla celów dydaktycznych

    zatem fw20 po co się szarpać - dzisiaj zrobiłem wolne od rynku,
    czekamy na wybicie, otwórzcie fw20 week

    średnia sma 200 obecnie stanowi wsparcie , bardzo mocne, przełamanie
    oznacza jazdę w dół do poziomu średniej sma15 (na początek), z poziomu
    sma 15 bedzie ruch korekcyjny

    obrona sma 200 - watpię -oznacza jazdę w górę do sma 45, stamtąd
    korekta w dół, zatem PO CO SZARPAĆ SIĘ buhahahahaaaaaaaaaaa

    wykres week precyzyjnie pokazuje oba scenariusze

    dobranoc jełopy buhahahahaaaaaaaa