  • 1. Data: 2010-12-19 15:32:30
    Temat: gdzie lokaty
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    Gdzie najlepiej ulokować obecnie troszkę więcej gotówki - myślę o lokatach ?
    Myśłałem o lokatach w getinbanku - proste zakładanie bez formalności
    przez net ale może bardziej opłaca sie konto skarbonkowo + dużo lokat ?
    Na in minus
    - kolejne konto i chyba karta której kompletnie nie potrzebuje
    - papiery, kurier, czekanie chociaż widzę ich adres to domaniewska 39b
    hmm to przecież ja tam pracuje ale jakiś getin to jest w budynku obok
    zobaczę może da sie na miejscu założyć to konto
    - coś jeszcze ?

    Polbank i fortis odpada

  • 2. Data: 2010-12-19 15:37:19
    Temat: Re: gdzie lokaty
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Tyle razy już tu było
    OF

  • 3. Data: 2010-12-19 17:13:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Ra" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > to przecież ja tam pracuje ale jakiś getin to jest w budynku obok
    > zobaczę może da sie na miejscu założyć to konto

    konto skarbonkowe, zakladanie tylko przez net, ale bylo to chyba juz wiele
    razy na grupie, o +/- oferty mozesz poczytac w roznych watkach.
    karty debetowej nie trzeba brac, ale procedura zakladania tylko przez
    kuriera.
    w tym koncie duza liczba lokat= duza liczba 1zl od zalozenia lokaty, ma to
    istotne znaczenie jak lokaty sa na min. kwoty i na min termin 3-mies.
    Mysle, ze pytanie dotyczylo lokat tylko w PLN?

  • 4. Data: 2010-12-19 17:25:27
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 18:13, Krzysztof pisze:

> [...]
    > wiele razy na grupie, o +/- oferty mozesz poczytac w roznych watkach.
    > karty debetowej nie trzeba brac, ale procedura zakladania tylko przez
    tak dzięki już znalazłem to o zakładaniu tylko przez net
    rozumiem że muszę czekać na kuriera przed przelaniem kasy ?
    > w tym koncie duza liczba lokat= duza liczba 1zl od zalozenia lokaty, ma
    > to istotne znaczenie jak lokaty sa na min. kwoty i na min termin 3-mies.

    > Mysle, ze pytanie dotyczylo lokat tylko w PLN?
    tak, chociaż myślę czy części kasy nie trzymać w postaci chf - chyba
    najbezpieczniejsza waluta na najbliższe parę lat

  • 5. Data: 2010-12-19 17:57:22
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-19 18:25, Ra pisze:

    > tak, chociaż myślę czy części kasy nie trzymać w postaci chf - chyba
    > najbezpieczniejsza waluta na najbliższe parę lat

    Na pocz. tego wieku krążyło po necie takie wyliczenie, porównanie 2
    inwestycji. Kupno piwa (w b. dużej ilości) we wczesnych latach '90
    (chyba) vs kupno jakichś-tam akcji, a może i nawet koszyka indeksu.
    Wychodziło na to, że za samo aluminium z puszek zarabiało się więcej,
    niż na ww akcjach/indeksie. A piwo - bonus.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2010-12-19 21:44:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > tak, chociaż myślę czy części kasy nie trzymać w postaci chf - chyba
    > najbezpieczniejsza waluta na najbliższe parę lat

    Pewnie przez jakis czas bedzie sie umacniac, bo jak wszyscy na swiecie chca
    kupic jedna walute, to ona sie umacnia. Patrzac na to z drugiej strony,
    Szwajcaria to maly kraj i moga nie przetrzymac gospodarczo bardzo silnej
    waluty szczegolnie do EUR, oprocz tego gospodarka tego kraju to w duzej
    mierze banki, a jak kryzys finansowy bylby wiekszy to Szwajcaria i ich PKB
    jest zbyt maly, zeby ratowac system bankowy. W takich sprawach nie ma tak na
    prawde 100% waluty, ktora oparlaby sie roznym zawirowaniom.