  • 1. Data: 2008-10-09 08:35:55
    Temat: gdzie sie kupuje zloto?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    no moze malo bankowo ale zdaje sie ze sa tez banki gdzie mozna kupic zloto.
    ulegajac panice :) postanowilem sprzedac te niewielka ilosc jednostek
    fundusza ktora mialem i zamienic ja na zloto.
    W mennicy polskiej nie m juz zlota. Bedzie byc moze ale kiedy nie wiadomo.
    Gdzie sie kupuje zloto?
    znalazlem www.emonety.pl i tam sa sztabki zlota - australijskie.
    Czy to ma znaczenie ze sztabka z Australii a nie ze Szwajcarii?
    Ewentualnie na jakiesj grupie pytac o takie rzeczy?

    panTalon

  • 2. Data: 2008-10-09 08:44:04
    Temat: Re: gdzie sie kupuje zloto?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    m[...] pisze:
> [...]
    > Czy to ma znaczenie ze sztabka z Australii a nie ze Szwajcarii?
    > Ewentualnie na jakiesj grupie pytac o takie rzeczy?

    Nie ma znaczenia Australia jest rownie dobra

    patrz na cene uncji bo za mala sztabkli przeplacasz okrutnie
    A tu masz mnostwo sztabek

    cena za uncje dzis 2464zł

    http://www.e-numizmatyka.pl/sklep/index.php/cat/c100
    2_Sztabki-lokacyjne.html

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-10-09 08:44:28
    Od: "lwh" <...@...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > W mennicy polskiej nie m juz zlota. Bedzie byc moze ale kiedy nie wiadomo.
    > Gdzie sie kupuje zloto?

    Na swiecie jest problem. wielu chce kupic, niewielu tanio sprzedac.
    Zobacz bazar allegro
    http://www.allegro.pl/search.php?string=bielik&from_
    showcat=1&category=378&country=1
    oraz
    http://www.e-numizmatyka.pl/portal/strona-glowna/zlo
    to.html

  • 4. Data: 2008-10-09 08:52:28
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > fundusza ktora mialem i zamienic ja na zloto.
    > W mennicy polskiej nie m juz zlota. Bedzie byc moze ale kiedy nie wiadomo.

    Mozna tu:
    http://patbank.pl/goldfinance/404/9/

  • 5. Data: 2008-10-09 08:57:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    m[...] wrote:

    > postanowilem sprzedac te niewielka ilosc
    > jednostek fundusza ktora mialem i zamienic ja na zloto.

    A to teraz nie robi sie odwrotnie?
    Tzn sprzedaje sie zloto, bo drogie,
    a fundusze potanialy, to mozna zrobic na tym rynku zakupy?

  • 6. Data: 2008-10-09 09:02:01
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Patryk wrote:

    > Mozna tu:
    > http://patbank.pl/goldfinance/404/9/

    dzieki :)

    niestety nie mam 25 000 pln. :( Jestem drobnym ciulaczem ale adres
    zapamietam na przyszlosc ;)

    PanTalon

  • 7. Data: 2008-10-09 09:04:03
    Od: "lwh" <...@...pl>

    Uzytkownik "cef" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > A to teraz nie robi sie odwrotnie?
    > Tzn sprzedaje sie zloto, bo drogie,
    > a fundusze potanialy, to mozna zrobic na tym rynku zakupy?

    "Kupuj, gdy krew sie leje. Sprzedawaj gdy inni kupuja"
    Ile doradców tyle koncepcji. :-)
    Zawsze zarabiaja handlarze.

  • 8. Data: 2008-10-09 09:36:08
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 9 Paź, 10:57, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > A to teraz nie robi sie odwrotnie?
    > Tzn sprzedaje sie zloto, bo drogie,
    > a fundusze potanialy, to mozna zrobic na tym rynku zakupy?

    Czesc ludzi nie kupuje zlota po to zeby na nim zarobic. Kupuje po to
    zeby nic nie stracic gdy papierki w portfelu i cyferki na kontach
    stana sie bezwartosciowe.

  • 9. Data: 2008-10-09 09:49:35
    Od: "lwh" <...@...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    >Czesc ludzi nie kupuje zlota po to zeby na nim zarobic. Kupuje po to

    1 kg złota do kieszeni sie zmieści, jak trzeba będzie uciekać:-)
    Wielu dywersyfikuje oszczędności i mało się nimi interesuje.
    Mają wszystkiego po trochu. Jedno spada, inne rośnie. Suma zmienia się mało,
    a chodzi tylko o to, by nagle nie obudzić się bez "zaskórniaków", który
    miały przynosić krocie.

  • 10. Data: 2008-10-09 23:29:52
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    m[...] wrote:

    > Gdzie sie kupuje zloto?

    Złoto kupuje się w momencie przed wzrostem (tj. koło skrętu na panikę).

    --
    bpnsp.
    Mega