  • 1. Data: 2006-11-02 14:15:11
    Temat: gdzie taki hipoteczny?
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Witam,

    Jakie banki oferuja taki kredyt hipoteczny:
    - CHF na 30 lat
    - niewymagany uregulowany stosunek do sluzby wojskowej (zabezpieczenie
    9 rat)
    - kredyt na 100% ceny nieruchomosc(rynek pierwotny)+wykonczenie+dowolny
    cel(ok10%)
    - te dodatkowe 10% platne po podpisaniu umowy kredytowej (a nie po
    wyplaceniu calosci kredytu - kredyt wyplacany w transzach)
    - czas rozpatrywania <30 dni

    gdzies jeszcze oprocz mBanku?

    --
    pozdro
    m.

  • 2. Data: 2006-11-02 14:35:05
    Temat: Re: gdzie taki hipoteczny?
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    martin napisał(a):

    > gdzies jeszcze oprocz mBanku?

    Czyżby mBank dał Ci promesę na takich warunkach ?? Pytam zaciekawiony,
    bo szczerze wątpię aby w mBanku dali Ci kredyt na 110% wartości
    inwestycji, do tego z nieuregulowanym wojskiem (bez względu na
    zabezpieczenie rat).

    No a całkowicie nie wierzę, że w ciągu 30 dni od złożenia wniosku
    podpiszesz umowę z mBankiem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2006-11-02 14:44:07
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Sebcio napisał(a):

> [...]
    > zabezpieczenie rat).
    >
    > No a całkowicie nie wierzę, że w ciągu 30 dni od złożenia wniosku

    Drogi Sebcio!

    Nie pytałem w co wierzysz i co ci sie wydaje, ale o to jaki bank moze
    udzielic takiego kredytu.

    --
    pozdro
    m.

  • 4. Data: 2006-11-02 15:24:48
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Drogi Martin !

    > Nie pytałem w co wierzysz i co ci sie wydaje, ale o to jaki bank moze
    > udzielic takiego kredytu.

    Odpowiem Ci tak - przejdź się do OpenFinance czy innego Expandera i tam
    przedstaw im warunki. W przeciwieństwie bowiem do tutejszych
    grupowiczów, oni mają interes aby nie tylko udzielić Ci wyczerpującej
    odpowiedzi na Twoje pytanie, ale też zrobić prawie wszystko abyś ten
    kredyt dostał.

    Nikt tu Ci specjalnie nie pomoże, tym bardziej widząc w jaki sposób
    odpowiadasz na sugestię, że mBank możesz sobie z góry odpuścić.
    Zasugeruję Ci za to DomBank - oferują się że dają 110% a wiem, że dają
    kredyty nawet tym którym jak kula u nogo wiszą różne wpisy w BIK-u.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2006-11-02 15:36:20
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Sebcio napisał(a):
> [...]
    > grupowiczów, oni mają interes aby nie tylko udzielić Ci wyczerpującej
    > odpowiedzi na Twoje pytanie, ale też zrobić prawie wszystko abyś ten

    bylem, polecili mbank. A z doswiadczenia znajomych expander raczej
    olewa klientow.

    > Zasugeruję Ci za to DomBank - oferują się że dają 110% a wiem, że dają
    > kredyty nawet tym którym jak kula u nogo wiszą różne wpisy w BIK-u.

    Nic mi nie wisi a Dombank chce wyzsze oprocentowanie zamiast 9 rat. Nie
    pisz o czyms o czym nie masz pojecia.

    --
    pozdro
    m.

  • 6. Data: 2006-11-07 10:52:56
    Od: "Taddy" <v...@t...pl>

> [...]
    > - te dodatkowe 10% platne po podpisaniu umowy kredytowej (a nie po
    > wyplaceniu calosci kredytu - kredyt wyplacany w transzach)

    Nie wiem jak z tym wojskiem bo mnie to nie dotyczy, ale w
    http://www.ptfbank.pl/ pozostale warunki spelnili mi juz 2 razy i jestem
    zadowolony :-)) Pogadaj z nimi, ale nie na infolinni tylko osobiscie, sa
    elastyczni.