  • 1. Data: 2010-12-28 20:36:57
    Temat: gdzie ulokować dziś drobne?
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Podpowiedzcie, gdzie dziś najkorzystniej ulokować "drobne" kwoty - tak do
    50k pln?

    Wiem, że można wrzucić 10k pln w Getin Bank - lokata na start. Gdzie jeszcze
    bez zbędnych i dodatkowych kosztów?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5740
    (20101228) __________

  • 2. Data: 2010-12-28 20:52:30
    Temat: Re: gdzie ulokować dziś drobne?
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-28 21:36, darkblue pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, że można wrzucić 10k pln w Getin Bank - lokata na start. Gdzie
    > jeszcze bez zbędnych i dodatkowych kosztów?

    Drugie na żonę, matkę, dzieci (jeśli masz). Bezpieczniej na 9k, wtedy
    nie trzeba do US z papierkiem latać.

    Potem OF i zwykły Getin.

    Można jeszcze kupić/sprzedać kontrakty terminowe, jak ktoś lubi hardcore.

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 5740 (20101228) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Weź-że to wyłącz, tę reklamę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2010-12-28 22:58:52
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Potem OF i zwykły Getin.
    >
    > Można jeszcze kupić/sprzedać kontrakty terminowe, jak ktoś lubi hardcore.

    to inaczej:
    czy ta sama osoba może jednocześnie założyć lokatę na Start zarówno w Getin
    Banku (przez wniosek na WWW jak i w Open Finance (WWW)?
    niby ta sama grupa kapitałowa. próbował ktoś?

  • 4. Data: 2010-12-28 23:06:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "darkblue" <n...@n...pl> writes:

    [...]
    > to inaczej:
    > czy ta sama osoba może jednocześnie założyć lokatę na Start zarówno w
    > Getin Banku (przez wniosek na WWW jak i w Open Finance (WWW)?

    A to OF oferuje jeszcze lokatę na start?
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 5. Data: 2010-12-28 23:13:15
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > A to OF oferuje jeszcze lokatę na start?
    > KJ
    faktycznie juz zdjęli. na stronie GB dalej jest.

  • 6. Data: 2010-12-28 23:22:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 2:52 PM, Maruda wrote:
    > Drugie na żonę, matkę, dzieci (jeśli masz). Bezpieczniej na 9k, wtedy
    > nie trzeba do US z papierkiem latać.

    i tak trzeba bedzie latac, nie dosc ze do US to jeszcze do sądu
    rodzinnego o ile dzieci nie maja 18-tki.

  • 7. Data: 2010-12-28 23:32:06
    Od: FHC <r...@g...com>

    On 29 Gru, 00:22, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > i tak trzeba bedzie latac, nie dosc ze do US to jeszcze do s du
    > rodzinnego o ile dzieci nie maja 18-tki.

    Rozumiem, że Panowie żartują? Chociaż... to chyba nie jest miejsce na
    wywlekanie polityczno-gospodarczych kuriozów.

    Pzdr!
    FHC

  • 8. Data: 2010-12-28 23:37:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 5:32 PM, FHC wrote:

    > Rozumiem, że Panowie żartują? Chociaż... to chyba nie jest miejsce na
    > wywlekanie polityczno-gospodarczych kuriozów.

    wcale nie

    o ile wspolnota majatkowa z zona przejdzie to jaka forme mialalby miec
    lokata na dzieci?

    czy to ma byc darowizna, czy depozyt.
    bo jak darowizna a potem jest zwrot to nie jest to darowizna i US ma jak
    najbardziej prawo sie przyczepic.
    a jak depozyt, to nieprawidłowy i 2% sie nalezy
    a jak dzieci są niepełnoletnie i to ma byc "darowizna" na nich, to
    likwidacja lokaty przekracza zarzad zwykly majatkiem dziecka i wymaga
    zgody sądu rodzinnego.
    Bank jak najbardziej ma prawo sie przyczepic. Zreszta temat juz niedawno
    był.
    Po za tym sąd rodzinny zgody na "zabranie" darowanych dziecku pieniedzy
    nie wyrazi i ustanowi kuratora, wiec tych pieniedzy nie odzyskasz bo są
    własnością dziecka.

  • 9. Data: 2010-12-28 23:53:57
    Od: FHC <r...@g...com>

    On 29 Gru, 00:37, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > a jak depozyt, to nieprawid owy i 2% sie nalezy
    > Bank jak najbardziej ma prawo sie przyczepic. Zreszta temat juz niedawno

    Oczywiście od strony formalnej tak to wygląda, a może i jeszcze
    gorzej, ale wątpię żeby bank robił jakieś problemy. Z chęcią wysłucham
    doświadczeń w tej kwestii!
    Poza tym idąc tym tropem każda transakcja z allegro na kwotę powyżej
    1000 PLN (nie licząc płacących od wartości dodanej...) powinno
    wzbudzać drżenie u kupujących i sprzedających...

    Pzdr!
    FHC

  • 10. Data: 2010-12-29 00:18:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2010 5:53 PM, FHC wrote:

    > Oczywiście od strony formalnej tak to wygląda, a może i jeszcze
    > gorzej, ale wątpię żeby bank robił jakieś problemy. Z chęcią wysłucham
    > doświadczeń w tej kwestii!

    a masz

    http://www.grupy.egospodarka.pl/Pelnomocnik-ustawowy
    -i-konto-oszczednosciowe,t,389986,8.html

    tu masz początek

    "
    Witam.
    Jest następująca sytuacja. Rodzic otworzył konto oszczędnościowe dla
    małoletniego dziecka w jednym z banków. Obecnie dziecko ma lat 16.
    Rodzic chce zamknąć to konto, jednak bank na podstawie jednego z
    artykułów swego regulaminu odmawia. Art ten brzmi tak: "Przedstawiciel
    ustawowy nie może dokonać zamknięcia rachunku bez postanowienia sądu."
    Czy któraś z Ustaw mówi coś na ten temat? A jeśli tak, to która i który
    artykuł?

    "

    > Poza tym idąc tym tropem każda transakcja z allegro na kwotę powyżej
    > 1000 PLN (nie licząc płacących od wartości dodanej...) powinno
    > wzbudzać drżenie u kupujących i sprzedających...

    powinna.
    zamiast tego jest potem płacz i zgrzytanie zębów ja trzeba zapłacić
    znacznie więcej niż głupie 2%.