  • 1. Data: 2010-10-22 08:11:57
    Temat: getin lokata na start..
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    tam jest oprocentowanie 5,64% na 2 mies. mysle ze dobra oferta.
    tylko pytanie brzmi ile takich lokat jeden klient moze zalozyc.???

    pozdr

  • 2. Data: 2010-10-22 08:21:46
    Temat: Re: getin lokata na start..
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tylko jedną: http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start.pdf

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-10-22 08:22:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Paź, 10:11, "maciej ja" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > tam jest oprocentowanie 5,64% na 2 mies. mysle ze dobra oferta.
    > tylko pytanie brzmi ile takich lokat jeden klient moze zalozyc.???

    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start
    .pdf

    "Każdy klient ma możliwość założenia tylko jednej <<Lokaty na
    start>>."

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-10-22 08:23:44
    Od: luc <b...@g...net>

    On 22 Paź, 10:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Tylko jedną:http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_sta
    rt.pdf[#]

    Byłeś szybszy o 18 sekund ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2010-10-22 08:25:01
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    "Każdy klient ma możliwość założenia tylko jednej <<Lokaty na
    start>>."

    dzieki. i caly mysterny plan w p.....du:)

    pozdr

  • 6. Data: 2010-10-22 18:22:04
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 22-10-2010 o 10:22:04 luc <b...@g...net> napisał(a):

    > http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_na_start
    .pdf

    > "Każdy klient ma możliwość założenia tylko jednej <<Lokaty na
    > start>>."

    nie mylić z "posiadaniem"
    po zerwaniu już nie pojawia się taka opcja - np. by więcej środków ulokować

    lokata jednorazowa buahahaha

    Pozdrawiam,
    Z.