  • 1. Data: 2011-03-03 11:11:59
    Temat: getin online - potwierdzenia lokat
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Da się gdzieś zaznaczyć w ich systemie aby nie przysyłali potwierdzenia
    założenia lokaty?
    Wysyłają każde potwierdzenie w oddzielnej kopercie :/ W rezultacie
    wczoraj wyjąłem ze swojej skrzynki sporo makulatury. Czy to takie
    skomplikowane wysłać wszystkie potwierdzenia jednym listem? Chyba za
    dużo wymagam.

    pzdr

  • 2. Data: 2011-03-03 11:16:01
    Temat: Re: getin online - potwierdzenia lokat
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Zyga <z...@w...pl> writes:

> [...]
    > wczoraj wyjąłem ze swojej skrzynki sporo makulatury. Czy to takie
    > skomplikowane wysłać wszystkie potwierdzenia jednym listem? Chyba za

    Jest gorzej, ja ze 2 razy kazałem im nie przysyłać, a i tak przysyłą.
    Co ciekawe potwierdzenie założenia lokaty wysyłają na ~2 tyg. przed
    końcem ...
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2011-03-03 12:31:19
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-03-03 12:16, Kamil Jońca pisze:

    > Jest gorzej, ja ze 2 razy kazałem im nie przysyłać, a i tak przysyłą.

    a w jaki sposób im kazałeś?

    > Co ciekawe potwierdzenie założenia lokaty wysyłają na ~2 tyg. przed
    > końcem ...

    u mnie miesiąc przed końcem. Widać przyspieszają ;)

    Ciekawe ile ich kosztuje wysłanie jednego potwierdzenia. Wydruk,
    koperta, przesyłka. Pewnie spokojnie by była druga bonusowa złotówka na
    skarbonkowym :]

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2011-03-03 12:39:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Zyga <z...@w...pl> writes:

    > a w jaki sposób im kazałeś?
    Paszczowo, przez telefon :)

> [...]
    >
    > Ciekawe ile ich kosztuje wysłanie jednego potwierdzenia. Wydruk,
    > koperta, przesyłka. Pewnie spokojnie by była druga bonusowa złotówka

    Więcej. Poczta ZTCW nie bardzo chce dawać rabaty.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 5. Data: 2011-03-03 16:19:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 12:16:01 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jest gorzej, ja ze 2 razy kazałem im nie przysyłać, a i tak przysyłą.

    Ja za to dostałem potwierdzenia dwóch losowych lokat z kilkudziesięciu.
    Ciekawe czy doślą resztę. Choć wolałbym, by zamiast na znaczek, wydali tę
    kwotę na oprocentowanie albo drugą złotówkę na skarbonkowym :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-03-03 18:21:52
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości
> [...]
    Ja wygarnąłem ze skrzynki 15 sztuk - chyba sie listonosz zdziwił ;)
    Napisałem oczywiście maila do opiekuna konta - bez echa... za pare dni
    dostałem jeszcze 3 :))
    Oczywiscie wszystki konczyly sie w przeciągu miesiąca...

    Ech... taki Bank :)

    Pozdr

  • 7. Data: 2011-03-04 23:00:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 17:19:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ja za to dostałem potwierdzenia dwóch losowych lokat z kilkudziesięciu.
    > Ciekawe czy doślą resztę. Choć wolałbym, by zamiast na znaczek, wydali tę
    > kwotę na oprocentowanie albo drugą złotówkę na skarbonkowym :)

    Jak to mówią "nie chwal dnia przed zachodem". Dostałem resztę. Stosik
    blisko 50 kopert z nadrukiem "be green" wygląda jak jakiś kiepski dowcip.
    Chyba podeślę to Samcikowi, ciekawe czy się zainteresuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl