  • 1. Data: 2010-12-12 17:52:59
    Temat: [getinonline] Lokata na start po raz drugi ?
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    Witam !
    Właśnie kończy się moja 'lokata na start'. Oczywiście zaproponowali mi
    przedłużenie, ale spośród standartowych lokat.
    A może inaczej ?
    Czy ktoś z szanownych forumowiczów odczekał aż pieniążki wrócą na konto i
    próbował ponownie wystartować z 'lokatą na start"

    Pozdrawiam

    CzS

  • 2. Data: 2010-12-12 18:38:12
    Temat: Re: [getinonline] Lokata na start po raz drugi ?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "cspol" <c...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych forumowiczów odczekał aż pieniążki wrócą na konto i
    > próbował ponownie wystartować z 'lokatą na start"

    na 99% to jest lokata niestandardowa i nieodnawialna; sam opis tej lokaty
    mowi, ze to lokata na zachete do wspolpracy z bankiem i mozna zalozyc ja
    tylko raz.
    Chyba ktos pisal na grupie, ze jak sie zlozy wniosek i nie skorzysta to nie
    ma juz powrotu do oferty tej lokaty.