  • 1. Data: 2011-06-21 07:03:50
    Temat: getinonline polecenie zapłaty
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    Niestety nie moge tego znalezc w TOiP Getin Online, a konsultanci mi
    dali dwie odpowiedzi: 1. Mozna zalozyc, 2. Nie mozna zalozyc polecenia
    zaplaty. Moze ktos doswiadczalnie to sprawdzil i wie czy polecenie
    zaplaty dziala i ile kosztuje w getinonline.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 2. Data: 2011-06-21 08:19:59
    Temat: Re: getinonline polecenie zapłaty
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    ztomasz <z...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > zaplaty. Moze ktos doswiadczalnie to sprawdzil i wie czy polecenie
    > zaplaty dziala i ile kosztuje w getinonline.

    Urban legend mówi o tym, że taka usługa funkcjonuje, bo system na którym stoją
    klony to system używany w Noble Banku, a tam taka usługa jest. W TOiP nie ma,
    bo oficjalnie takiej usługi nie ma, ale są przypadki osób, którym udało się
    włączyć. Podglądu nie masz i nie wiesz jak i co się płaci, ale się płaci.
    Działa podobno darmowo.

  • 3. Data: 2011-06-21 09:58:28
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2011-06-21 10:19, Konfabulator pisze:
> [...]
    > włączyć. Podglądu nie masz i nie wiesz jak i co się płaci, ale się płaci.

    Chyba poprostu zloze wniosek i zobaczy sie czy bedzie odrzucony czy nie.
    Dzieki za odpowiedz.

  • 4. Data: 2011-06-21 11:27:00
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    > Chyba poprostu zloze wniosek i zobaczy sie czy bedzie odrzucony czy nie.
    > Dzieki za odpowiedz.
    > --
    Dokładnie, proponuje złożyć wniosek. Czasem niektóre firmy (np PGE) nie
    realizują bo nie mają podpisanej umowy (nie wiem o co chodzi bo podobno
    trzeba sprawdzić czy zadziała - odpowiedz z BOK PGE), ale np Era bryka bez
    problemu. Potwierdzam że za free, a w tytule przelewu jakis zapis bez
    wiekszego sensu (np. numer) ale jak nie masz bardzo dużo takich poleceń to
    dojdziesz do ładu ;)
    Pozdr