-
1. Data: 2005-04-07 10:55:35
Temat: historia inteligo
Od: "gasper" <g...@p...comp>
dzis cos sie rozjechala - zamiast opisów jest jakaś "data przygotowania"
-
2. Data: 2005-04-07 11:45:57
Temat: Re: historia inteligo
Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>
Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
news:d333hp$1jd$1@inews.gazeta.pl...
> dzis cos sie rozjechala - zamiast opisów jest jakaś "data przygotowania"
właśnie chciałem o to zapytać ...
Napisałem już do INTELIGO w tej sprawie ale na razie cisza ... nie
mam możliwości zadzwonienia, jeżeli ktoś ma telefon pod ręką niech
przedzwoni na infolinie i da znać
...z góry dzięki
Tomy M.
-
3. Data: 2005-04-07 12:42:06
Temat: Re: historia inteligo
Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>
dostałem odpowiedź (oczywiście w HMTL ...ale tam pewnie blondynki pracują
więc im wybaczę :-) ...zacytuję :
>>>>>>>>>>>>
W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną dziękujemy za
przekazane uwagi dotyczące opisów transakcji prezentowanych na historii
rachunku w serwisie WWW Inteligo. Jednocześnie informujemy, że prowadzone są
prace mające na celu jak najszybsze przywrócenie poprawnej funkcjonalności
serwisu internetowego.
Serdecznie przepraszamy za przedmiotową sytuację i wynikające z niej
niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne
zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789.
Serdecznie pozdrawiamy
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
<<<<<<<<<<<<
Nie bardzo rozumiem tej części :
>>>......W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789."<<<<
Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
???
Czy to autamoaty odpowiadają ??!!
Tomy M.
-
4. Data: 2005-04-07 12:46:40
Temat: Re: historia inteligo
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Tomy M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d33a3l$bk2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
> ???
jak zadzwonisz to Ty nie masz żadnego dowodu, że zgłaszałeś problem :)
a email jest jednak jakimś dowodem :-)
Pozdrawiam
-
5. Data: 2005-04-07 12:51:06
Temat: Re: historia inteligo
Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>
Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
news:d33a21$8fp$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Tomy M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:d33a3l$bk2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez
telefon
> > ???
> jak zadzwonisz to Ty nie masz żadnego dowodu, że zgłaszałeś problem :)
> a email jest jednak jakimś dowodem :-)
DOKŁADNIE ... dlatego preferuje kontakt e-mailem
którego droge w razie czego można przesledzić ... posiada
nagłówek IP'y itd ... a rozmowę oczywiście można
nagrywać ale jest to duzo bardziej skomplikowane ...
Wydaje mi się że INTELIGO uważa użytkowników
za takich lamerów iż mają problem z napisaniem
e-maila ... dziwne to zwłacza iż sami wysyłają listy w HTML :-(
Tomy M.
-
6. Data: 2005-04-10 16:43:34
Temat: Re: historia inteligo
Od: Sławek <i...@o...pl>
W sumie pozytywny objaw. Tzn odpisali.
Na moje sugestie odnośnie funkcjonalności PKO Inteligo nikt nie zareagował.
ST