eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihistoria rachunku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2002-12-08 15:59:00
    Temat: historia rachunku
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku e-pko,
    jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.
    Od ponad roku mieliśmy rachunek e-pko, ale niestety nie przewidziano tam
    lini kredytowej, poradzono mi, aby założyć rachunek stacjonarny. Więc
    założyliśmy w PKO BP w naszej miejscowości, likwidując konto internetowe, a
    w związku z tym, że linia kredytowa jest nam potrzebna już teraz chcieliśmy
    historię rachunku z poprzedniego konta. Podanie poszło wraz ze zdanym
    tokenem pocztą bankową i nie wiem, czy mam się upominać, czy cierpliwie
    czekać. Jeżeli macie jakieś doświadczenia chętnie z nich skorzystam.
    Dziękuję
    Wiola



  • 2. Data: 2002-12-08 17:03:44
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    Wiola wrote:
    > Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku e-pko,
    > jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.

    Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
    zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
    wszystko!

    Michał


  • 3. Data: 2002-12-08 18:33:49
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować, ale proponuję
    zadzwonić i się upomnięć koszt tej przygody to 2 zł plus oczywiście telefon
    czas oczekiwania nieznany
    pozdrawiam
    Marcin

    Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asvq89$252$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku
    e-pko,
    > jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.
    > Od ponad roku mieliśmy rachunek e-pko, ale niestety nie przewidziano tam
    > lini kredytowej, poradzono mi, aby założyć rachunek stacjonarny. Więc
    > założyliśmy w PKO BP w naszej miejscowości, likwidując konto internetowe,
    a
    > w związku z tym, że linia kredytowa jest nam potrzebna już teraz
    chcieliśmy
    > historię rachunku z poprzedniego konta. Podanie poszło wraz ze zdanym
    > tokenem pocztą bankową i nie wiem, czy mam się upominać, czy cierpliwie
    > czekać. Jeżeli macie jakieś doświadczenia chętnie z nich skorzystam.
    > Dziękuję
    > Wiola
    >
    >



  • 4. Data: 2002-12-08 18:50:18
    Temat: Odp: historia rachunku
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>


    Użytkownik Michał Rolka <m...@n...homeip.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asvu18$rtq$...@n...tpi.pl...
    > Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
    > zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
    > wszystko!
    A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda poszło
    pocztą bankową, ale tak na prawdę nie wiem, czy dotarło. Muszę tam jutro
    zadzwonić...
    Fajnie by było, gdyby też przyszło do mnie w parę dni...
    Wiola




  • 5. Data: 2002-12-08 18:53:25
    Temat: Odp: historia rachunku
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>


    Użytkownik Marcin <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at03aj$ets$...@n...onet.pl...
    > Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować, ale proponuję
    > zadzwonić i się upomnięć koszt tej przygody to 2 zł plus oczywiście
    telefon
    > czas oczekiwania nieznany

    Nie pamiętam, kiedy było tam łatwo się dodzwonić, zawsze było to co najmniej
    pół godziny wiszenia na słuchawce. A na odpowiedź na maila trzeba czekać
    średnio 3 tygodnie. Uważam, że to lekka przesada... Więc chyba został mimo
    wszystko telefon ;-)))

    Wiola



  • 6. Data: 2002-12-08 19:14:13
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    Wiola wrote:

    >>Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować,
    > Nie pamiętam, kiedy było tam łatwo się dodzwonić,

    ok. 1 w nocy... :-/

    Michał


  • 7. Data: 2002-12-08 20:01:58
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>


    > A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda

    Podanie???? A trzy zdjecia tez trzeba bylo zalaczyc?
    :-))))

    M.


  • 8. Data: 2002-12-08 20:32:12
    Temat: Re: historia rachunku
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at08hv$ose$1@news.tpi.pl, Maciej Bebenek wrote:
    > > A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda
    >
    > Podanie???? A trzy zdjecia tez trzeba bylo zalaczyc?
    > :-))))

    W WBK, a pozniej w BZWBK podanie nalezalo pisac o wszystko. Odreczne. Na
    poczatku dawali papier jak sie poprosilo, potem trzeba juz bylo miec swoj.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-



  • 9. Data: 2002-12-09 13:07:18
    Temat: Odp: historia rachunku
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>


    > Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
    > zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
    > wszystko!
    Dodzwoniłam się do e-pko i dowiedziałam się, że mój rachunek bankowy jest
    jeszcze nie zamknięty, mimo, że tydzień temu wypełniłam wniosek na stronie
    internetowej. Token jest zdany, karta zniszczona, a ja mam dalej rachunek.
    Poinformowano mnie, że czekają na zwrot tokena. Zadzwoniłam do banku, do
    którego przekazałam token i podanie z prośbą o historię na rachunku,
    twierdzą, że odesłali to na pewno do Bydgoszczy, czyli muszę jeszcze
    poczekać, bo taka długa jest droga przeróżnych formalności....

    Wiola




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1