-
1. Data: 2002-12-08 15:59:00
Temat: historia rachunku
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>
Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku e-pko,
jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.
Od ponad roku mieliśmy rachunek e-pko, ale niestety nie przewidziano tam
lini kredytowej, poradzono mi, aby założyć rachunek stacjonarny. Więc
założyliśmy w PKO BP w naszej miejscowości, likwidując konto internetowe, a
w związku z tym, że linia kredytowa jest nam potrzebna już teraz chcieliśmy
historię rachunku z poprzedniego konta. Podanie poszło wraz ze zdanym
tokenem pocztą bankową i nie wiem, czy mam się upominać, czy cierpliwie
czekać. Jeżeli macie jakieś doświadczenia chętnie z nich skorzystam.
Dziękuję
Wiola
-
2. Data: 2002-12-08 17:03:44
Temat: Re: historia rachunku
Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>
Wiola wrote:
> Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku e-pko,
> jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.
Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
wszystko!
Michał
-
3. Data: 2002-12-08 18:33:49
Temat: Re: historia rachunku
Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>
Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować, ale proponuję
zadzwonić i się upomnięć koszt tej przygody to 2 zł plus oczywiście telefon
czas oczekiwania nieznany
pozdrawiam
Marcin
Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:asvq89$252$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witam! Mam takie pytanie : czy ktoś czekał już na historię z rachunku
e-pko,
> jak długo to trwało i czy była jakaś opłata.
> Od ponad roku mieliśmy rachunek e-pko, ale niestety nie przewidziano tam
> lini kredytowej, poradzono mi, aby założyć rachunek stacjonarny. Więc
> założyliśmy w PKO BP w naszej miejscowości, likwidując konto internetowe,
a
> w związku z tym, że linia kredytowa jest nam potrzebna już teraz
chcieliśmy
> historię rachunku z poprzedniego konta. Podanie poszło wraz ze zdanym
> tokenem pocztą bankową i nie wiem, czy mam się upominać, czy cierpliwie
> czekać. Jeżeli macie jakieś doświadczenia chętnie z nich skorzystam.
> Dziękuję
> Wiola
>
>
-
4. Data: 2002-12-08 18:50:18
Temat: Odp: historia rachunku
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>
Użytkownik Michał Rolka <m...@n...homeip.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:asvu18$rtq$...@n...tpi.pl...
> Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
> zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
> wszystko!
A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda poszło
pocztą bankową, ale tak na prawdę nie wiem, czy dotarło. Muszę tam jutro
zadzwonić...
Fajnie by było, gdyby też przyszło do mnie w parę dni...
Wiola
-
5. Data: 2002-12-08 18:53:25
Temat: Odp: historia rachunku
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>
Użytkownik Marcin <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:at03aj$ets$...@n...onet.pl...
> Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować, ale proponuję
> zadzwonić i się upomnięć koszt tej przygody to 2 zł plus oczywiście
telefon
> czas oczekiwania nieznany
Nie pamiętam, kiedy było tam łatwo się dodzwonić, zawsze było to co najmniej
pół godziny wiszenia na słuchawce. A na odpowiedź na maila trzeba czekać
średnio 3 tygodnie. Uważam, że to lekka przesada... Więc chyba został mimo
wszystko telefon ;-)))
Wiola
-
6. Data: 2002-12-08 19:14:13
Temat: Re: historia rachunku
Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>
Wiola wrote:
>>Obecnie w e-pko jest dym i trudno się z nimi skontaktować,
> Nie pamiętam, kiedy było tam łatwo się dodzwonić,
ok. 1 w nocy... :-/
Michał
-
7. Data: 2002-12-08 20:01:58
Temat: Re: historia rachunku
Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
> A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda
Podanie???? A trzy zdjecia tez trzeba bylo zalaczyc?
:-))))
M.
-
8. Data: 2002-12-08 20:32:12
Temat: Re: historia rachunku
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:at08hv$ose$1@news.tpi.pl, Maciej Bebenek wrote:
> > A mi w banku PKO BP powiedziano, że mam napisać podanie, co prawda
>
> Podanie???? A trzy zdjecia tez trzeba bylo zalaczyc?
> :-))))
W WBK, a pozniej w BZWBK podanie nalezalo pisac o wszystko. Odreczne. Na
poczatku dawali papier jak sie poprosilo, potem trzeba juz bylo miec swoj.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
9. Data: 2002-12-09 13:07:18
Temat: Odp: historia rachunku
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>
> Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
> zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
> wszystko!
Dodzwoniłam się do e-pko i dowiedziałam się, że mój rachunek bankowy jest
jeszcze nie zamknięty, mimo, że tydzień temu wypełniłam wniosek na stronie
internetowej. Token jest zdany, karta zniszczona, a ja mam dalej rachunek.
Poinformowano mnie, że czekają na zwrot tokena. Zadzwoniłam do banku, do
którego przekazałam token i podanie z prośbą o historię na rachunku,
twierdzą, że odesłali to na pewno do Bydgoszczy, czyli muszę jeszcze
poczekać, bo taka długa jest droga przeróżnych formalności....
Wiola