  • 1. Data: 2002-07-08 15:58:13
    Temat: idiotyzm w PKO BP
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    wlasnie dostalem potwierdzenie otworzenia skrzynki pocztowej w PKO BP na
    ktora ma byc przesylany stan salda po kazdej jego zmianie ...
    No i jak zwykle w tym banku wszystko musi byc na opak.
    adres pocztowy czyli np k...@k...pkobp.pl
    nie jest nazwa konta !!!
    nazwa konta to jakis ciag typu 23dsCd982c
    i wez to spamietaj ....
    ech...

  • 2. Data: 2002-07-08 16:18:20
    Temat: Re: idiotyzm w PKO BP
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Loud3r <b...@p...fm> wrote:
    > wlasnie dostalem potwierdzenie otworzenia skrzynki pocztowej w PKO BP na
    > adres pocztowy czyli np k...@k...pkobp.pl
    > nie jest nazwa konta !!!
    > nazwa konta to jakis ciag typu 23dsCd982c

    a to ci news@11 ;)

    a. która ma taką skrzynkę od jakichś czterech lat
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 3. Data: 2002-07-08 19:56:27
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał
> [...]
    > adres pocztowy czyli np k...@k...pkobp.pl
    > nie jest nazwa konta !!!
    > nazwa konta to jakis ciag typu 23dsCd982c

    Zdaje sie, ze tak maja dla lepszego zabezpieczenia. Mam taka skrzynke kilka
    juz lat i dziala wlasciwie bez problemow. Ogromnie wygodny produkt przy
    korzystaniu z konta zwlaszcza na minimalnym poziomie. Warto moze tylko od
    czasu do czasu zmieniac haslo dostepu, tak na wszelki wypadek.

    ---
    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-08 21:49:52
    Od: "norbert donald" <n...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > ktora ma byc przesylany stan salda po kazdej jego zmianie ...
    > No i jak zwykle w tym banku wszystko musi byc na opak.

    Mnie PKO BP przesyła stan salda po każdej zmianie na mój adres adres na
    interii i przez sms.

  • 5. Data: 2002-07-09 07:00:48
    Od: <c...@p...onet.pl>

    > Mnie PKO BP przesyła stan salda po każdej zmianie na mój adres adres na
    > interii i przez sms.

    To w takim razie pytanko: jak sie ma zawartosc informacyjna SMSa do e-maila.
    Czy wynika z niego (SMSa) jaka kwota, tytulem czego przyszla/wyszla i jakie
    jest saldo po tej operacji. I Czy jeśli jest np. 5 różnych operacji danego
    dnia, to przychodzi wszystko zbiorczo jak w mailu, czy też może przyjdzie 5 SMS-
    ow?

    Próbowałem się tego dowiedzieć od PKOBP, ale - jak to oni - odpowiedzieli nie
    na temat.

    Pozdrawiam

    C. Sawicki

  • 6. Data: 2002-07-09 07:03:28
    Od: "Piotrek K" <n...@b...gnet.pl>

    Witaj

    Korzystam z tej uslugi juz kilka lat i tez mam taką nazwe uzytkownika, ale
    wtedy jak zamawialem ta usluge nie mozna bylo wskazac e-maila na zewnetrzym
    serverze. O ile wiem teraz juz można podać dowolny adres e-mail. No chyba ze
    chciales miec skrzynke w domenie pkobp :-))

    Pozdrawiam

    Piotrek K.

  • 7. Data: 2002-07-09 07:37:58
    Od: s...@i...pl

    W SMS-ie masz tylko i wylacznie _saldo_ za poprzedni dzien bez wyszczegolnienia
    operacji na koncie. To, czy cos ubylo, czy przybylo dowiesz sie dopiero jak
    porownasz saldo z wczesniejszym SMS-em. To czy byla jedna operacja na koncie,
    czy wiecej nie ma znaczenia - nastepnego dnia i tak przychodzi jeden SMS, tak
    jak wyzej napisalem, tylko z iloscia srodkow na koncie. Przez to funkcjonalnosc
    jest prawie zerowa, ale gdy w bankomatach nie ma poki co mozliwosci sprawdzania
    stanu konta to dobre i to.

  • 8. Data: 2002-07-09 08:35:48
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał
    >
    > Zdaje sie, ze tak maja dla lepszego zabezpieczenia.

    Tak ale u diabła poziom zabezpieczeń warto dostosowac do tego, co się
    zabezpiecza. Jak ktoś sietam włamie to właściwie co? najwyżej się dowie ile
    mam na koncie, do kasy wprost i tak się nie dobierze. IMHO to ja powinienem
    decydować jak chcę chronić informację o stanie mojego konta i wiele by się
    nie stało gdybym mógl sobie wybrać ten identyfikator jaki mi się podoba.

  • 9. Data: 2002-07-09 10:46:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@h...com> napisał w wiadomości

    > "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > na

    Zapisz sobie.

    > Tak ale u diabła poziom zabezpieczeń warto dostosowac do tego, co się
    > zabezpiecza.

    No i wlasnie to jest taki "poziom" zabezpieczenia.
    ;-))

> [...]
    > nie stało gdybym mógl sobie wybrać ten identyfikator jaki mi się podoba.

    Ani wiele sie nie stanie jesli oni ci wybiora.
    Zawsze mozesz wybrac wysylke na swoj zewnetrzny e-mail gdzie UserID wybrales
    sobie sam.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-07-09 11:48:13
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    >czasu do czasu zmieniac haslo dostepu, tak na wszelki wypadek.
    znaczy jaki ,)?