  • 1. Data: 2004-02-17 10:49:50
    Temat: ile czasu idzie przelew zagraniczny do mbanku?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    ile czasu idzie przelew zagraniczny do mbanku?

    czekam na przelew od zagranicznego banku ( nazwy nie znam chodzi mi o bank w
    ktorym konto ma firma bukmacherska www.betandwin.com ). w supporcie
    powiedzieli mi ze przelew zostal zrealizowany 11.02.2004 a dzis juz jest 17
    luty a kasa nie doszla :( co jest ? dlaczego to tak dlugo idzie ?

  • 2. Data: 2004-02-18 20:18:35
    Temat: Re: ile czasu idzie przelew zagraniczny do mbanku?
    Od: "Jari" <r...@s...net>

    Z reguly transery zabraly nie wiecej niz 3 dni do pko w tym miesiacu z USA
    , sadze ze powinno byc podobnie z innymi bankami
    Jari