  • 1. Data: 2003-05-31 17:25:56
    Temat: Re: ile razy mieliscie odmowe wyplaty z karty...?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 1 Jun 2003 14:56:33 +0200, "rena" <r...@p...pl> wrote:

    >chodzi mi o bankomat i bezgotowkowo - w sytuacji, gdy suma transakcji byla
    >mniejsza od salda rku?
    >
    >slowem: jest kasa na koncie, robisz zakupy, a tu komunikat "odmowa"...nie
    >brak polaczenia, tylko odmowa.
    >
    >mi sie w zyciu zdarzyly 2 takie sytuacje i zawsze z karta visa electron i
    >przy b. malych kwotach (<20 zl)... ale te sytuacje doprowadzily do tego, ze
    >zawsze drżę przy kasie, mimo, ze mam 2 karty.

    U mnie 2 razy sie to zdarzylo, w obu przypadkach karta mBanku :(. Raz
    w bankomacie powstala blokada na jakies 500 czy 700 zl, a raz w POSie
    na cos ponad 200 zl odmowilo mi autoryzacji :(.
    Z bezgotowkowych to VE inteligo parenaście razy nie chciala mi
    zadzialac, dlatego zrezygnowalem z tego badziewia ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-06-01 17:50:43
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    z wyplatami plaskimi kartami z bankomatow nigdy nie mialem problemow, ale
    kilka razy pomimo sporego limitu
    do wykorzystania na kk nie dostalem autoryzacji dla karty z Lukasa

    nigdy mi sie to nie zdarzylo z kk z BZWBK

    teraz czekam na kk z mBanku...........ciekawe jak bedzie dzialac
    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 4. Data: 2003-06-03 10:43:53
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Ani razu, 3 lata karta Maestro i VisaClasic - wszystkow w CITI

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-06-03 11:53:26
    Od: m...@g...pl

    U mnie od czasu do czasu Maestro LGnet sprawia problemy tego rodzaju. Z innymi
    kartami (mBank, PKOBP) nie miałem kłopotów (wprawdzie raz mBank odpowiedział
    dopiero za drugim razem, ale nie była to ODMOWA).