  • 1. Data: 2010-04-07 06:50:00
    Temat: (info) Nowe www w Pekao SA
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Widać, że po wessaniu BPH coś się w końcu ruszyło, niedawno tokenGSM a
    teraz www.

    Z heise-online:

    "Pekao SA: duża zmiana w usłudze bankowości internetowej

    Bank Pekao SA modyfikuje serwis internetowy Pekao24, dzięki któremu
    klienci korzystają z usług bankowości online. Już za dziesięć dni - 17
    kwietnia - ruszy nowa wersja witryny. O tym, jak będzie wyglądać, można
    się przekonać odwiedzając stronę http://www.nowepekao24.pl i wywołując
    wersję demonstracyjną usługi ( http://demo.pekao24.pl ). Jako dane
    logowania należy podać identyfikator (numer klienta) 123456 oraz hasło
    składające się z zer.

    Na pierwszy rzut oka widać zmieniony układ strony i uproszczone
    wywoływanie operacji (takich jak zlecenie przelewu, założenie lokaty,
    spłata karty itp.). Poza tym w przelewach zdefiniowanych pojawia się (w
    końcu!) pole "Tytuł przelewu".

    Zmiana serwisu to kolejna w dość krótkim czasie modyfikacja usług
    elektronicznych Pekao SA. W połowie lutego klienci otrzymali do
    dyspozycji aplikację PekaoToken uruchamianą na telefonach komórkowych, a
    zastępującą kartę kodów jednorazowych albo kody przekazywane w
    wiadomościach SMS."

    http://preview.tinyurl.com/pekao-zmiany-www

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-04-07 08:46:10
    Temat: Re: (info) Nowe www w Pekao SA
    Od: arek <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 08:50, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Widać, że po wessaniu BPH coś się w końcu ruszyło, niedawno tokenGSM a
    > teraz www.

    Wygląda świetnie!

  • 3. Data: 2010-04-07 09:19:02
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-04-07 08:50, xbartx pisze:
    (...)
    > się przekonać odwiedzając stronę http://www.nowepekao24.pl i wywołując
    > wersję demonstracyjną usługi ( http://demo.pekao24.pl ). Jako dane
    (...)

    Ładne i lekkie, ale jakoś tak mi się kojarzy z darmową templatką do
    Joomla! 1.5 ;-D
    pwz

  • 4. Data: 2010-04-07 15:44:05
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 06:50:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Widać, że po wessaniu BPH coś się w końcu ruszyło, niedawno tokenGSM a
    > teraz www.

    Bilix w wersji demo nie dziła

    ALE ALE jak na pekao rewolucja

  • 5. Data: 2010-04-08 06:26:02
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Na pierwszy rzut oka widać zmieniony układ strony i uproszczone

    No właśnie, nowych funkcjonalności brak. Podobno miały/mają być serie
    przelewów. No i ciągły brak smsów o wpływie na konto.

    Darek

  • 6. Data: 2010-04-08 23:38:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-08 23:57, koala pisze:
    > Widzę że dalej kretyńskie 2 pola na złote i grosze oddzielnie...
    > w przelewach.

    To chyba są jakieś starej daty te przelewy :D

    --
    animka