  • 1. Data: 2007-09-20 08:25:46
    Temat: [info] Wirtualna klawiatura w ING nie za bardzo bezpieczna
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Nie jest to jakaś luka krytyczna, ale fakt że może to być pewne
    ułatwienie dla keyloggerów.

    http://hacking.pl/pl/news-6974-Niebezpieczne_logowan
    ie_w_banku_ING.html

  • 2. Data: 2007-09-20 17:55:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > Nie jest to jakaś luka krytyczna, ale fakt że może to być pewne
    > ułatwienie dla keyloggerów.

    Zalogowanie do ING wymaga (jak dla mnie) sporo wysilku. Uruchomienie
    opcji online bylo KOSMICZNIE trudne. Watpie zeby ktos to chcial hackowac :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-20 22:39:03
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 20 Sep 2007 19:55:09 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zalogowanie do ING wymaga (jak dla mnie) sporo wysilku. Uruchomienie
    > opcji online bylo KOSMICZNIE trudne. Watpie zeby ktos to chcial
    > hackowac :)

    Dokładnie jakby już przechwycił login i hasło to po zalogowaniu zanim
    by coś wykonał np jakiś przelew, to policja spokojnie by zdążyła do jego
    domu przyjechać hłe hłe.

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-09-21 18:46:43
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.09.20.08.25.45.716873@hashzero.net...

    > Nie jest to jakaś luka krytyczna, ale fakt że może to być pewne
    > ułatwienie dla keyloggerów.
    >
    > http://hacking.pl/pl/news-6974-Niebezpieczne_logowan
    ie_w_banku_ING.html

    Nowe programy do zrzutu wirtualnej klawiatury
    robią zrzut tylko kawałka wokół kursora myszli podczas przyciśnięcia
    Wtedy brak głebi nie pomoże a i przesyłanych danych jest mniej :-)

  • 5. Data: 2007-09-24 21:21:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > Nie jest to jakaś luka krytyczna, ale fakt że może to być pewne
    > ułatwienie dla keyloggerów.
    >
    > http://hacking.pl/pl/news-6974-Niebezpieczne_logowan
    ie_w_banku_ING.html

    ktos kto chcialby pozyskac haslo w ten sposob raczej nie uzywalby
    keyloggera tak prymitywnego by zmiana wygladu klawisza byla
    jakimkolwiek ulatwieniem

    rownie dobrze moznaby sie czepiac ze klawiatura nie zmienia
    polozenia na ekranie, bo wystarczy jeden zrzut (a wlasciwie
    to nie jest konieczny) i rejestracja polozenia kursora
    przy klikaniu