  • 1. Data: 2008-08-06 09:44:28
    Temat: [info] Znowu wpadka PEKAO
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jak donosi "Gazeta Wyborcza", prawie 600 bankomatów Pekao w całym kraju
    od piątku przestało rozpoznawać karty debetowe swoich klientów i ściąga
    od nich prowizję za wypłaty gotówki...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kolejna-wpadka-banku
    -Pekao-1811391.html

    Trzeba być niezły twardzielem aby mieć konto w Pekało ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-08-06 10:02:14
    Temat: Re: [info] Znowu wpadka PEKAO
    Od: Fakir <f...@O...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > (...) prawie 600 bankomatów Pekao w całym kraju
    > od piątku przestało rozpoznawać karty debetowe swoich klientów i ściąga
    > od nich prowizję za wypłaty gotówki...
    >

    > Trzeba być niezły twardzielem aby mieć konto w Pekało ;)

    dzięki :)
    tez w to wpadłem, wczoraj wysłałem reklamacje która pewnie ugrzęzła w
    kilku tysiącach im podobnych :)

    A co do banku - ani lepszy, ani gorszy niż inne (korzystam z usług kilku).
    Najgorzej było kilka lat temu - tasiemcowe kolejki za czymkolwiek...

    --

    sprzedajemy ładny widok przed oknem
    www.domdekor.com.pl

  • 3. Data: 2008-08-06 10:59:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Fakir" g7bt3n$88q$...@n...onet.pl

    > A co do banku - ani lepszy, ani gorszy niż inne (korzystam z usług kilku).
    > Najgorzej było kilka lat temu - tasiemcowe kolejki za czymkolwiek...

    IMO jeden z najgorszych, jeśli spojrzeć od strony klienta,
    ale może i jeden z najlepszych -- dla swoich właścicieli. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-08-06 12:38:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > IMO jeden z najgorszych, jeśli spojrzeć od strony klienta,
    > ale może i jeden z najlepszych -- dla swoich właścicieli. :)

    Kurczę, może ja jestem właścicielem, a nic o tym nie wiem...?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2008-08-06 12:39:29
    Od: Fakir <f...@O...onet.pl>

    > Kurczę, może ja jestem właścicielem, a nic o tym nie wiem...?

    heheh, to samo pomyślałem :)

  • 6. Data: 2008-08-06 12:45:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Maciej Loret" g7c6fa$82i$...@n...news.neostrada.pl

    > Kurczę, może ja jestem właścicielem, a nic o tym nie wiem...?

    Może. :) Nie Ty pierwszy czegoś nie wiesz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-08-06 13:14:52
    Od: Fakir <f...@O...onet.pl>

    i miłe zaskoczenie:

    "
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że problem jest znany (...)

    Chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za wszelkie niedogodności i
    utrudnienia jakie pojawiły się w trakcie współpracy z naszym Bankiem.
    Mamy nadzieję, że zechce Pan przyjąć nasze przeprosiny i obdarzy nas
    Swoim zaufaniem

    Z poważaniem

    M(...)
    Bank Pekao S.A.
    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    "

    wieczorem (a właściwie w nocy)wysłane, rano odpowiedź. Biorąc pod uwagę
    ile czasami sie czeka na odpowiedź prędkość iście kosmiczna :)

  • 8. Data: 2008-08-06 13:47:47
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Fakir pisze:
    > Mamy nadzieję, że zechce Pan przyjąć nasze przeprosiny i obdarzy nas
    > Swoim zaufaniem

    Zaufaniem do czego?
    Jakby przynajmniej podali termin naprawy to byłoby coś, a tak to puste
    frazesy.

    o.

  • 9. Data: 2008-08-06 15:52:24
    Od: Fakir <f...@O...onet.pl>

    otrov pisze:

    > Zaufaniem do czego?
    > Jakby przynajmniej podali termin naprawy to byłoby coś, a tak to puste
    > frazesy.
    >
    > o.
    frazesy czy nie, liczy sie szybka opowiedz, a zaufanie do WSZYSTKICH
    banków mam takie samo - liczy sie TYLKO to, co zapisane w umowie..

    -----

  • 10. Data: 2008-08-06 19:40:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Może. :) Nie Ty pierwszy czegoś nie wiesz. :)

    Czyli co? Jest szansa?
    Jeśli odkryjesz coś o czym nie wiem 10% znaleźnego dla Ciebie...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret