  • 1. Data: 2003-04-29 17:36:48
    Temat: [ing] zamykanie rachunku, ing bank online i halośląski
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Jestem po zamknięciu rachunku. Kobieta w oddziale zdecydowanie stwierdziła,
    iż NIEMOŻLIWE jest pozostawienie aktywnego dostępu do ING BankOnline i
    HaloŚląskiego po zamknięciu RORu, mimo posiadania kart przedpłaconych.

    Wczoraj zamknąłem rachunek, a oni dziś przyblokowali mi ING BankOnline.
    HaloŚląski działa nadal. :-)

    Ciekawe tylko co z opłatami za połączenie z HaloŚląskim.
    W sumie nawet gdyby chcieli je pobrać to:
    a) nie mają z jakiego rachunku
    b) nie mają podstawy - w końcu rachunku już nie ma :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-30 06:55:11
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > stwierdziła, iż NIEMOŻLIWE jest pozostawienie aktywnego dostępu do
    > ING BankOnline i HaloŚląskiego po zamknięciu RORu, mimo posiadania

    Trzeba bylo zalozyc rachunek OKO i do niego przypisac INGBankOnline.

    > Wczoraj zamknąłem rachunek, a oni dziś przyblokowali mi ING
    > BankOnline. HaloŚląski działa nadal. :-)

    to tym bardziej ciekawe. Ale sadze ze ci przyblokuja niedlugo..

    > Ciekawe tylko co z opłatami za połączenie z HaloŚląskim.
    > W sumie nawet gdyby chcieli je pobrać to:
    > a) nie mają z jakiego rachunku
    > b) nie mają podstawy - w końcu rachunku już nie ma :-)

    otoz to. Poki co masz lewy dostep ale sadze ze ci go zamkna.
    Najlepiej otworzyc OKO i do niego zamowic INGBankOnline.

    D.