-
1. Data: 2002-01-11 23:29:57
Temat: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Witam ponownie,
Właśnie sprawdzam empirycznie działanie konta Inteligo podczas owego nocnego
przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.
Serwis TEL, WWW i WAP działa OK.
Wczoraj była po prostu modernizacja systemu, zapowiedziana zresztą.
No to ja się pytam - jakie są NAPRAWDĘ niedogodności z tym nocnym
przetwarzaniem? Bo ja takowych nie zauważyłem empirycznie...
Według FAQ nie można zmienić parametrów zlecenia stałego. Czy to jest
prawda? No bo skoro mnie udało się dokonać przelewu jednorazowgo... No -
prawie - podałem numer rachunku, system poprosił o kod, podałem go, ale
potem było info, że rachunek jest zamknięty [była to prawda, bo sam
zamykałem subkonto]. Tak więc uważam, że da się zrobić wszystko...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
2. Data: 2002-01-12 00:19:51
Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>
[ "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> ]
>Witam ponownie,
>
>Właśnie sprawdzam empirycznie działanie konta Inteligo podczas owego nocnego
>przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
>jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.
>
>Serwis TEL, WWW i WAP działa OK.
A ja w tej chwili (1:19) zaglądam na WWW i po zalogowaniu widzę
jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak
jest po wybraniu dowolnej opcji.
--
Łukasz Kowalczyk
w...@r...pl
-
3. Data: 2002-01-12 09:46:55
Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał w wiadomości
news:q70v3uoo0m8coqoho7d0b4q0886jcasorm@4ax.com...
> A ja w tej chwili (1:19) zaglądam na WWW i po zalogowaniu widzę
> jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
> realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak
> jest po wybraniu dowolnej opcji.
No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze było
OK. Potem dałem sobie spokój.
Te komunikaty widocznie są efektem jakichś prac.
Spróbuj jeszcze kiedyś, ale zerknij koniecznie na stronę główną, czy nie ma
tam info o modernizacji...
Ja też posprawdzam...
Czekam na efekty kolejnych testów...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
4. Data: 2002-01-12 10:01:31
Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
> No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze było
> OK. Potem dałem sobie spokój.
wedle moich odserwacji o zlych godzinach probowales ;)
moze teoria glosi, ze przetwarzanie jest 0-0:30, ale chyba tak naprawde zaczyna
sie troche puzniej i trwa troche dluzej niz 30 min. kolo 1:00 prawie zawsze
sa klopoty (przekroczony czas operacji).
zreszat ode mnie inteligo zawsze dziala powoli, od momentu wcisniecia LOGIN
do pokazania sie okna loginu zwykle zdazam sprawdzic mBank (zalogowanie,
sprawdzenie stanu i przelewow oczekujacych na obu kontach), i kursy w NBP :-(
pozdrawiam
romek
-
5. Data: 2002-01-12 10:10:45
Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał w wiadomości
news:q70v3uoo0m8coqoho7d0b4q0886jcasorm@4ax.com...
> >Właśnie sprawdzam empirycznie działanie konta Inteligo podczas owego
nocnego
> >przetwarzania i nie zauważyłem ŻADNYCH niedogodności. Nawet przelew
> >jednorazowy da się zrobić. Historię sprawdzić.
> >
> >Serwis TEL, WWW i WAP działa OK.
>
> A ja w tej chwili (1:19) zaglądam na WWW i po zalogowaniu widzę
> jedynie komunikat "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na
> realizację Twojej operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy." Tak
> jest po wybraniu dowolnej opcji.
Kicha. Dzwoniłem właśnie do inteligo i dowiedziałem się, że to co wypisują w
FAQ jest nieaktualne!!!
Brawo Inteligo!
Według konsultantów NIE MOŻNA się zalogować na serwis WWW ani WAP, serwis
telefoniczny też ma podobno ograniczenia. Według FAQ - można. I oni o tym
wiedzą, że są tam nieaktualne informacje...
A konsultant może jedynie przyjąc zgłoszenie, aby oddzwonić do klienta po
zakończeniu tego prztwarzania...
Please, niech ich ktoś pomęczy, bo ja już nie mam energii
[i...@i...pl].
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
6. Data: 2002-01-12 10:19:23
Temat: Re: inteligo i nocne przetwarzanie - ciag dalszy
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:a1p1hr$ia0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> > No to dziwne. Ja próbowałem regularnie od 0:00 do około 0:30 i zawsze
było
> > OK. Potem dałem sobie spokój.
>
> wedle moich odserwacji o zlych godzinach probowales ;)
> moze teoria glosi, ze przetwarzanie jest 0-0:30, ale chyba tak naprawde
zaczyna
> sie troche puzniej i trwa troche dluzej niz 30 min. kolo 1:00 prawie
zawsze
> sa klopoty (przekroczony czas operacji).
Uważam, że oni powinni jasno napisać, co jest z tym przetwarzaniem, ale nie
jakieś głupie komunikaty o przekroczonym limicie czasu... A przynajmniej nie
pisać nieprawdy w FAQ!
Szanowny banku ;) - jeżeli to czytasz [a przypuszczam, że czytasz :)], zrób
coś z tym FAQ i napisz konkretnie i NAPRAWDĘ jak to jest i nie generuj
jakichś idiotycznych komunikatów, tylko napisz PRAWDĘ, że trwa nocne
przetwarzanie...
Fakt tego, że o 0:30 było OK, a o 1:00 już nie, konsultatki nie zdziwił.
Powiedziała, że jest z tym różnie...
Ale sekundę - to po co w takim wypadku 10 stycznia w nocy na stronie głównej
był specjalny komunikat o tym, że są prowadzone prace i serwisy nie będą
dostępne??? Jezeli byłaby to normalka - nie pisaliby tego...
Ja już zgłupiałem. :(
> zreszat ode mnie inteligo zawsze dziala powoli, od momentu wcisniecia
LOGIN
> do pokazania sie okna loginu zwykle zdazam sprawdzic mBank (zalogowanie,
> sprawdzenie stanu i przelewow oczekujacych na obu kontach), i kursy w NBP
:-(
A z tym się zgodzę w 100%. Można iść film zobaczyć, jak się wróci, to akurat
się okienko login pojawi... :(
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782