  • 1. Data: 2003-10-04 09:01:00
    Temat: inteligo - kiedy oddzwaniają?
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    No własnie, kiedy? Wniosek wysłałem 10 dni temu i nic.

    Pozdrawiam,
    MAX

  • 2. Data: 2003-10-04 10:36:30
    Temat: Re: inteligo - kiedy oddzwaniają?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No własnie, kiedy? Wniosek wysłałem 10 dni temu i nic.

    Zadzwoń do nich.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-04 12:28:32
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > No własnie, kiedy? Wniosek wysłałem 10 dni temu i nic.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MAX

    do mnie oddzwonili po około 3 godzinach.
    Żona składała wniosek po 22 wieczorem, oddzwonili na drugi dzień przed
    południem.

    Qba

  • 4. Data: 2003-10-04 16:15:51
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    > No własnie, kiedy? Wniosek wysłałem 10 dni temu i nic.
    Chyba jednak Twoj wniosek nie zostal wyslany. Pojawił Ci się napis, że
    został pomyślnie wysłany. Polecam wypełnić jeszcze raz wniosek i na pewno
    tego samego dnia oddzwonia (jesli ten dzien jest dniem toboczym)

  • 5. Data: 2003-10-05 09:08:12
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Opos" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Chyba jednak Twoj wniosek nie zostal wyslany. Pojawił Ci się napis, że
    > został pomyślnie wysłany. Polecam wypełnić jeszcze raz wniosek i na pewno
    > tego samego dnia oddzwonia (jesli ten dzien jest dniem toboczym)

    Pojawił się. I nie oddzwonili. Jutro zadzwonię do nich.
    MAX

  • 6. Data: 2003-10-07 13:31:46
    Temat: Re: Re: inteligo - kiedy oddzwaniają?
    Od: Intelinka <k...@g...pl>

    > Chyba jednak Twoj wniosek nie zostal wyslany. Pojawił Ci się napis, że
    > został pomyślnie wysłany. Polecam wypełnić jeszcze raz wniosek i na pewno
    > tego samego dnia oddzwonia (jesli ten dzien jest dniem toboczym)

    Pierwszy konntakt jest w ciągu max 48 godzin od złożenia wniosku. Bez wzgledu na to
    czy będzie to dzień roboczy, czy nie ;-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 7. Data: 2003-10-07 14:53:46
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    o ile jakiś operator (oddzwaniający) nie potraktuje Twojej rozmowy, jako w
    niechcianą w niewłaściwym momencie i nie przerwie jej, gdy nawet nie
    będziesz wiedzieć.
    W razie braku kontaktu w przeciągu 48h nie czekaj tylko wołaj kolejną
    rozmowę...