-
1. Data: 2002-01-31 23:33:38
Temat: inteligo - odpowiedz
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Witam,
Napisałem do inteligo, czy według nich 23=24? Oto odpowiedź... Liczę, że
wyjaśni to wszelkie wątpliwości, choć nie kontrowersje...
I to w nich lubię - żaden sygnał klienta nie jest ignorowany, choć nie
wiadomo, jak byłby bezsensowny i banalny...
***
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pańskiego zgłoszenia dotyczącego nocnego
przetwarzania danych, informujemy, że z uwagi na ostatnie zmiany w systemie
informatycznym obsługującym konta Inteligo byliśmy niestety zmuszeni do
ograniczenia funkcjonalności po północy [odpowiedz cytowana przez Pana w
punkcie 3 jest prawdziwa]. Informacje cytowane przez Pana z naszego serwisu
WWW są zatem nieaktualne i zostaną zmienione tak szybko jak to możliwe.
Oczywiście prowadzimy prace nad zmianą tego stanu rzeczy po stronie naszego
systemu komputerowego.
Z drugiej strony prosimy zwrócić uwagę na fakt, że bank nie jest zamknięty
po 24. Dostępne są niektóre z operacji administracyjnych w serwisie
telefonicznym.
Przepraszamy za wprowadzenie Pana w błąd i dziękujemy za zwrócenie
nam na to uwagi.
Z poważaniem,
Zespół Inteligo/Centrum Obsługi Bankowości Detalicznej
Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.
***
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
2. Data: 2002-02-01 06:57:55
Temat: Re: inteligo - odpowiedz
Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a3ckaa$9mm$5@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Napisałem do inteligo, czy według nich 23=24? Oto odpowiedź... Liczę, że
> wyjaśni to wszelkie wątpliwości, choć nie kontrowersje...
odpisali prawde i ok.... mi ta przerwa nie przeszkadza choc mogli by ja dac
na 3 w nocy np.