  • 1. Data: 2004-07-22 19:03:52
    Temat: [inteligo] oprocentowanie
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Witajcie,

    dzisiaj dostałem jak zawsze wyciąg na maila, ale żeby było ciekawiej to
    znalazłem - może to błąd, może tak jest - nowe oprocentowanie, zobaczcie
    poniżej:

    http://images.beauty.eu.org/inteligo1.jpg - wyciąg z 22 czerwca -
    oprocentowanie 1.98 %
    http://images.beauty.eu.org/inteligo2.jpg - wyciąg z 22 lipca -
    oprocentowanie 17.95 %

    czyżby jakaś zmiana? posiadam tylko jedno konto, jest to główne, nie
    posiadam subrachunków. też zauważyliście to?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 2. Data: 2004-07-22 19:46:11
    Temat: Re: [inteligo] oprocentowanie
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 7/22/2004 9:03 PM, Użytkownik Marcin Kubiczek napisał:
> [...]
    >
    > czyżby jakaś zmiana? posiadam tylko jedno konto, jest to główne, nie
    > posiadam subrachunków. też zauważyliście to?

    Po prostu na dzień powstania wyciągu miałeś saldo ujemne - 17,95 to
    oprocentowanie debetu

  • 3. Data: 2004-07-22 19:47:22
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    hmm, może i tak ;) dzięki

    --

    pozdrawiam,
    mk

    spłacam niekontrolowane ujemne saldo powstałe po przeliczeniu zagranicznych
    płatności kartą ;))
    każdy grosik się liczy ;))

    50102055581111129345400064