  • 1. Data: 2010-07-11 16:26:48
    Temat: internetowa polisa lokacyjna
    Od: z...@o...pl

    niektóre banki oferują polisę lokacyjną

    - czy ktoś wskaże mi bank który pozwala założyć takową
    w serwisie www bez konieczności odwiedzania oddziałów?

    tzn. dopuszczam wizytę w celu załozenia ROR
    ale nie chcę chodzić tam za każdym razem, gdy będę
    zakładać lub likwidować polisolokatę

  • 2. Data: 2010-07-11 18:17:20
    Temat: Re: internetowa polisa lokacyjna
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-07-11 18:26, z...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > tzn. dopuszczam wizytę w celu załozenia ROR
    > ale nie chcę chodzić tam za każdym razem, gdy będę

    Lukas
    Open Finance

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-07-11 19:03:19
    Od: z...@o...pl

    > Lukas
    > Open Finance

    tylko te 2 czy istnieje jeszcze jakiś?
    BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?

  • 4. Data: 2010-07-11 19:18:54
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?
    >
    > --

    Dobrze kojarzysz. Skoro to polisolokata, to prowadzi ją towarzystwo
    ubezpieczeniowe. W tym przypadku TU Europa należąca do grupy Getin.

  • 5. Data: 2010-07-11 19:20:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > tylko te 2 czy istnieje jeszcze jakiś?
    > BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?

    Daj sobie spokoj z polisami, bo ich oprocentowanie jest przewaznie nizsze
    niz lokat 'bez belki' a taki sens przyswiecal tworcom tych produktow, zeby
    kilka lat temu omijac wlasnie ten podatek. Dla polisy nie masz takich
    gwarancji jak dla lokat, czyli ryzykujesz duzo wiecej a nie zarabiasz wiecej
    niz na lokatach.

  • 6. Data: 2010-07-11 19:21:49
    Od: z...@o...pl

    omijam podatek spadkowy przy dziedziczeniu
    przez partnerkę życiową inną niż żona

    uważam że warto założyć takową polisolokatę np.
    przed planowaną operacją której można nie przeżyć

    wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko
    bez płacenia podatku spadkowego

  • 7. Data: 2010-07-11 21:38:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > uważam że warto założyć takową polisolokatę np.
    > przed planowaną operacją której można nie przeżyć
    >
    > wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko

    Tak, wtedy ma to jakies uzasadnienie, ale musisz pamietac, ze gwarancja jest
    na 50% srodkow, max do 30tys EUR. A moze prosciej jest zrobic testament?
    Generalnie dla wiekszosci nie nadaje sie jako inwestycja i jezeli
    spadkobiercy sa z I-grupy to tez dziedzicza lokaty, wszystko jest wzgledne i
    zalezy od wlasnej systuacji. Trzeba dokladnie sprawdzac, u jakiego
    ubezpieczyciela jest taka polisa, bo bank jest tylko sprzedawca i nie ponosi
    zadnej odpowiedzialnosci.

  • 8. Data: 2010-07-11 21:38:56
    Od: z...@o...pl

    > <z...@o...pl> wrote in message

    > musisz pamietac, ze gwarancja jest
    > na 50% srodkow, max do 30tys EUR.

    a nie na 50.000 eur i nie 100% środków?
    można prosić o linka do ustawy?

    > A moze prosciej jest zrobic testament?

    konkubina III grupa 20% podatku

  • 9. Data: 2010-07-12 05:55:33
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a nie na 50.000 eur i nie 100% środków?
    > można prosić o linka do ustawy?

    > konkubina III grupa 20% podatku

    Sprawdź, czy nie była na kawie z Twoim chirurgiem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2010-07-12 09:57:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > a nie na 50.000 eur i nie 100% środków?
    > można prosić o linka do ustawy?

    Lokaty gwarantuje BFG a dla polis masz Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
    stad te roznice.

    Masz np. opis produktu z Opena:
    https://wnioski.openonline.pl/static/dokumenty/Lokat
    a_pdf_101.pdf