  • 1. Data: 2003-12-08 14:36:34
    Temat: jak jest oprocentowane ekonto?
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    szukam i nie moge tego znalezc. Bardzo mnie ciesza ze :
    "Oprocentowanie rachunków na eKONCIE okreslamy w oparciu o wysokosc
    oprocentowania (cene pieniadza) na rynku miedzybankowym. Jest to zapis
    regulaminowy." tu link do § 61 ale ja chcialbym konkreta jakiegos. Gdzie
    znajde tego konkreta?

    maciek

  • 2. Data: 2003-12-08 14:51:31
    Temat: Re: jak jest oprocentowane ekonto?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowania (cene pieniadza) na rynku miedzybankowym. Jest to zapis
    > regulaminowy." tu link do § 61 ale ja chcialbym konkreta jakiegos. Gdzie

    Konkreta dotyczącego sposobu ustalania oprocentowania nie znajdziesz tak w
    mBanku, jak i w innych bankach.
    Jakie jest aktualnie oprocentowanie jest opdane tu:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-12-08 14:53:29
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > oprocentowania (cene pieniadza) na rynku miedzybankowym. Jest to zapis
    > regulaminowy." tu link do § 61 ale ja chcialbym konkreta jakiegos. Gdzie

    Ogolnie rzecz biorac : slabo !!!

    MAd Hat
    ter

    PS. Jak mnie pamiec nie myli 3%

  • 4. Data: 2003-12-08 14:54:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    maciej <k...@d...waw.pl> wrote:
    > Gdzie znajde tego konkreta?
    > maciek

    hmmm - eKonto to dosc popularna nazwa ;)
    ale jesli chodzi o mBank (tak jakos sie domyslam - to chociazby tutaj:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    po prawej stronie - nominalnie 3%

  • 5. Data: 2003-12-08 21:37:32
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "maciej" <k...@d...waw.pl> wrote in message
> [...]
    > oprocentowania (cene pieniadza) na rynku miedzybankowym. Jest to zapis
    > regulaminowy." tu link do § 61 ale ja chcialbym konkreta jakiegos. Gdzie

    Na stronie glownej :)
    (po prawej)
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-12-10 13:42:41
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:br23af$9tm$1@news.onet.pl...
    > hmmm - eKonto to dosc popularna nazwa ;)
    > ale jesli chodzi o mBank (tak jakos sie domyslam - to chociazby tutaj:
    > http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    eKonto to mBank, a np. w Lukasie jest e-Konto :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-12-10 14:02:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
    > eKonto to mBank, a np. w Lukasie jest e-Konto :)

    Tja. Problem jak z PKO SA :D