  • 1. Data: 2006-01-13 19:37:51
    Temat: jak realizować czeki z Google.... odpowiedzi :)
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    więc tak...

    idziemy do BPH - mówimy, że chcemy sprzedać czek bankierski
    jeżeli oddział ma wątpliwości, powinien przesłać faksem czek do Krakowa do
    centrali, w celu wyrażnia zgody na skup czeku.

    płacimy 1,5% , nie niej niż 10 zł
    sądzę, że wkrótce wszystkie oddziały zostaną poinformowane, że obowiązuje u
    nich taka procedura :)

    a na razie, jeśli się nie uda w waszym oddziale to proponuję iść do oddziału
    na ul Chmielną 132, do kasy - tam pracują jak się okazuje najbardziej
    kompetentni pracownicy i wiedzą jak skupować czeki
    przy kwotach do 500 USD wychodzi 10 zł

    testowane dzisiaj
    wczoraj w oddziale przy Towarowej 25 powiedziano mi, że czeku nie da się
    zrealizować "od ręki"
    na moje stwierdzenie, "wobec tego zrobię to w innym oddziale", bardzo "miła"
    pan odpowiedziała "ciekawe jakim cudem?"

    no a dzisiaj poszedłem na Chmielną, poczekałem 40 minut i się dało :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)