  • 1. Data: 2005-07-04 11:48:34
    Temat: Re: CZY to PRAWDA ze kredyt Bank Upada
    Od: " " <n...@g...pl>

    autokomis.net <i...@o...pl> napisał(a):

    > Pytam bo,
    >
    > przelewy z 29.06.2005r do 4.07.2005r. i jeszcze nie dochodzą
    >
    > odp:jest prosta BRAK ŚRODKÓW problemy banku ,
    >

    > który bank wybrac do rachunku dg ?
    >
    > w którym przelewy - przesył pieniedzy nie jest dłuższy niż 2 dni ?

    Rozwaz MultiBank.
    Coprawda nie mam doswiadceznia z kontami firmowymi, jednak jesli chodzi o
    przelewy z konta MulikontoJA (dla fizycznych) wszystko dziala na 6!
    Poza tym, musisz znac sie na bankowosci, zeby Cie Multi nie wyruchalo na max.

  • 3. Data: 2005-07-04 11:59:46
    Temat: Re: trudno teraz o uczciwych złodzieji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    autokomis.net wrote:
    > parę złotych a komplikacje straszne 29- 4 to 5 dni

    Ale o co ci chodzi?
    Ty przelales i nie ma u kontrahenta, tobie ktos przelal i u Ciebie nie ma?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-04 12:07:49
    Temat: trudno teraz o uczciwych złodzieji
    Od: "autokomis.net" <i...@o...pl>

    parę złotych a komplikacje straszne 29- 4 to 5 dni

    zycie w biedzie trudne

    zycie w bogactwie jeszcze trudniejsze

    Kapitalizm a Poker bez różnic ale czasem mieć warto by dobrego Partnera po
    swojej stronie nadal nie wiem jaki BANK wybrać ?

  • 5. Data: 2005-07-04 12:10:55
    Od: sebbek <s...@w...pl>

    autokomis.net napisał(a):
> [...]
    >

    > który bank wybrac do rachunku dg ?
    >
    > w którym przelewy - przesył pieniedzy nie jest dłuższy niż 2 dni ?

    z moim KB wszystko ok, robilem kilka przelewow w ostatnich dniach i zero
    problemow

  • 6. Data: 2005-07-04 12:25:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Kontrahent niestety wg. zasad mówi załadunek po uregulowaniu - świata
    > racja - bo potwierdzenie przelewu a papier toaletowy ma dla nas TE same
    > znaczeni z tym, że papierem toaletowym chyba jak sama nazwa wskazuje
    > lepiej
    > się nadaje niz potwierdzenie przelewu

    Hmmm - wiesz. Ale wina nie musi lezec po stronie KB...
    Moze natomiast byc po banku stronie kontrahenta lub... jego samego. Moze nie
    znalazl tego przelewu, moze udaje, ze nie dotarl. Roznie bywa.
    A odszkodowanie - mozesz sie domagac - wal do KB - i niech ci udowadniaja,
    ze przelali kase - z tym dowodem idziesz do kontrahenta i niech sprawdza
    swoj bank.

  • 7. Data: 2005-07-04 12:30:22
    Od: "autokomis.net" <i...@o...pl>

    Wysłałem kontrahentowi 29.06

    wysłałem transport po odbiór 4.07. 5 dni a wpływu środków nie ma

[...]
    .
    1.Pytanie brzmi jaki BANK wybrać abym nie musiał 7 dni wcześniej wpłacać bo
    już przesada
    2. W tym czasie 4 razy bym wsysał kierowcę z pieniędzmi
    3. To chyba jaja sobie ze mnie robią banki ?
    4. Kto zapłaci za CZAS POSTOJU TRANSPORTU ? - u mnie w FIRMIE za czas się
    płaci i to nie mało

  • 8. Data: 2005-07-04 12:58:33
    Od: "autokomis.net" <i...@o...pl>

    > znalazl tego przelewu, moze udaje, ze nie dotarl. Roznie bywa.

    Nie współpracuje z oszustami

    > A odszkodowanie - mozesz sie domagac - wal do KB - i niech ci udowadniaja,

    Nie omiszkam

    > ze przelali kase - z tym dowodem idziesz do kontrahenta i niech sprawdza
    > swoj bank.

    Będzie musiał

    Pozdrawiam fast

    Ale z KB24.pl to już w tym roku 2 raz taki sam numer granice cierpliwości ja
    mam organiczne znacznie . WG. nie powód jeden BRAK środków może są zadłużeni
    ?

    więc najlepiej znaleźć inny BANK który jest bardziej kompetentny.

  • 9. Data: 2005-07-04 13:00:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 4 Jul 2005 13:50:00 +0200, na pl.biznes.banki, autokomis.net w
    wiadomości <news:dab7gi$8rr$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > odp:jest prosta BRAK ŚRODKÓW problemy banku ,

    Kto Ci takiej odpowiedzi udzielił?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2005-07-04 15:20:31
    Temat: jak rozpoznać stan przedzawałowy banku komercyjnego?
    Od: a...@o...pl

    > przelewy z 29.06.2005r do 4.07.2005r. i jeszcze nie dochodzą
    > odp:jest prosta BRAK ŚRODKÓW problemy banku ,

    nie, kolego, aby można było mówić o szybkim upadku banku, powinny wystąpić dwie
    okoliczności jednocześnie, tzn. nieuzasadnione podniesienie procentu na lokatach
    np. o 2 pkt procentowe oraz długie realizowanie przelewów. Wtedy trzeba uciekać
    tzn.natychmiast wypłacac wszystkie ulokowane środki, zrywać lokaty nie marnując
    czasu i nie zostawiając sprawy na jutro. Dopiero po zupełnym oczyszczeniu konta
    informować innych ludzi o swoich przypuszczeniach, co do ew. bankructwa banku.

    dotychczas wszystkie banki w Polsce przed swą śmiercią wykonały te 2 ruchy naraz

    samo opóźnienie realizacji przelewu jeszcze nie powinno wywoływać paniki

    pozdr
    Sebastian
    który nie zna sytuacji BK24, a jedynie wypowiadał się ogólnie,
    po czym można rozpoznać agonię banku