  • 1. Data: 2010-05-22 16:26:26
    Temat: jak zerwać killera
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witajcie ;-)

    Wiem, ze wywolam usmiech na wielu twarzach, ale podpowidzcie mi prosze jak
    zerwac killera. Lokata byla odnowiana od stycznia 2009. Kiedys przyslali mi
    jakies haslo do lokat internetowych ale nie dziala :/ Infolinia juz jest
    nieczynna. Czy w oddziale banku bede mogl zerwac i od razu wyplacic
    pieniadze?

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2010-05-22 16:58:34
    Temat: Re: jak zerwać killera
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent SYNEK nadaje:
    > Kiedys przyslali mi jakies haslo do lokat internetowych ale nie
    > dziala :/ Infolinia juz jest nieczynna. Czy w oddziale banku bede
    > mogl zerwac i od razu wyplacic pieniadze?

    Popatrz, a u mnie działa hasło, i dostęp do lokat, i nawet infolinia
    jest czynna ;-)

    Regulamin:
    "Po zakończeniu terminu lokaty, a także w przypadku likwidacji lokaty
    przed terminem umownym, Bank przekazuje środki na rachunek, z którego
    środki wpłynęły do Banku.
    W przypadku zamknięcia rachunku, z którego zostały przekazane środki
    na lokatę, Klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt do Banku oraz złożyć
    pisemne oświadczenie o zmianie rachunku, na który mają zostać przekazane
    środki po zakończeniu terminu lokaty lub w przypadku likwidacji lokaty
    przed terminem umownym.
    Zgłoszenie zamknięcia rachunku, z którego przekazano do Banku środki
    na lokatę oraz oświadczenie o zmianie rachunku, na który mają zostać
    przekazane środki po zakończeniu terminu lokaty lub w przypadku
    likwidacji lokaty przed terminem umownym, przyjmowane są w oddziałach
    Banku po okazaniu przez Klienta dokumentu tożsamości i Umowy.
    W przypadku zwrotu środków przez Bank naliczona zostanie opłata w
    wysokości określonej w "Taryfie opłat i prowizji"