  • 1. Data: 2009-06-29 10:36:14
    Temat: jaka platforma do zakupu waluty?
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    witam,

    poszukuje wygodnego i taniego sposob zakupu waluty od obslugi kredytow.
    kwoty beda rzedu 10k miesiecznie. czy ktos moze korzysta z dostepu
    do forexa i sie podzieli przezyciami? :) czy moze lepiej nie zawracac
    sobie tym glowy i skorzystac z posrednika w jakims biurze?

  • 2. Data: 2009-06-29 12:40:56
    Temat: Re: jaka platforma do zakupu waluty?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > do forexa i sie podzieli przezyciami? :) czy moze lepiej nie zawracac
    > sobie tym glowy i skorzystac z posrednika w jakims biurze?

    na FX nie kupujesz fizycznie waluty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-06-29 12:58:33
    Od: top <t...@n...com>

    RobertS wrote:

    > na FX nie kupujesz fizycznie waluty

    Coś mi się obiło o oczy, że XTB ma opcję fizycznej dostawy waluty, ale
    wtedy spread jest wyższy. Nie wiem, czy nie na tyle, że bardziej się
    opłaci dobry kantor.

  • 4. Data: 2009-06-29 13:11:30
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    RobertS wrote:

    > na FX nie kupujesz fizycznie waluty

    nie znam FX, wiec moze glupio spytam, ale w jakim sensie fizycznie?
    czy to czym sie handluje na FX to jest wirtualny zeton, ktora poza FX
    wyjsc nie moze? tak jak zeton w kasynie? potrzebuje waluty tylko
    w formie elektronicznej do przelewow.

  • 5. Data: 2009-06-29 14:50:36
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

> [...]
    > czy to czym sie handluje na FX to jest wirtualny zeton, ktora poza FX
    > wyjsc nie moze? tak jak zeton w kasynie? potrzebuje waluty tylko

    W wolnym tłumaczeniu, na FX nic się nie kupuje ani nie sprzedaje, jedynie
    obstawia zakłady na wysokość kursu w przyszłości.

  • 6. Data: 2009-06-29 19:56:54
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > czy to czym sie handluje na FX to jest wirtualny zeton, ktora poza FX
    > wyjsc nie moze? tak jak zeton w kasynie? potrzebuje waluty tylko

    Generalnie każesz np. sprzedać XXX USD za złoty i po jakimś czasie
    po "odmienieniu" kasy dostajesz ile zarobiłeś lub dopłacasz ile
    straciłeś.
    Kasy na oczy nie widzisz co byś jej np. nie podharcerzył - jako że
    wiele transakcji jest lewarowanych czyli nie ma pełnego zabezpieczenia
    z twojej strony.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 7. Data: 2009-06-29 20:32:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Kasy na oczy nie widzisz co byś jej np. nie podharcerzył - jako że
    > wiele transakcji jest lewarowanych czyli nie ma pełnego zabezpieczenia

    na FX wszystkie transakcje są lewarowane (i to dość mocno), otwierasz
    pozycję (L lub S) i liczysz na wzrost lub spadek kursu pary walut (lub
    kruszca albo innej pszenicy), w momencie gdy posiadasz otwartą pozycję
    np. nie miedzi to nie oznacza, że posiadasz jakąkolwiek miedź

    aby poznać mechanizm najlepiej wybrać się na szkolenie XTB (podstawowe
    są gratis)

    --
    pozdrawiam
    RobertS