  • 1. Data: 2002-01-17 19:52:25
    Temat: jaki bank najlepszy ?
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    Witam.
    Chce zalozyc konto w banku z mozliwoscia obslugi przez internet. Nie wiem,
    ktory wybrac.
    Moje wymogi co do takiego banku:
    - pelna obsluga przez internet i telefon
    - mozliwosc przelewania na dowolne konta w dowolnych bankach
    - mozliwosc ustalenia limitu operacji na koncie przez internet oraz telefon
    - token mile widziany
    - infolinia 24/h
    - mozliwosc telefonicznego ( lub przez internet ) dokonywania wszelkich
    zmian na koncie, np. zmiana limitow operacji
    - duza elestycznosc internetowego panelu obslugi

    Fajnie byloby gdyby moznabylo dostac z tego banku karte platnicza lub
    kredytowa, ktora zostaje zastrzezona od razu w momencie zgloszenia jej
    utraty, a nie za kilka godzin czy nawet za 24 godz. Moze jest taki bank
    ktory bierze odpowiedzialnosc za transakcje do 24 wstecz ? ( gdzies o takim
    slyszalem )

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-17 20:11:43
    Temat: Re: jaki bank najlepszy ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ramzes.net"
    > Chce zalozyc konto w banku z mozliwoscia obslugi przez internet. Nie
    wiem,
    > ktory wybrac.
    > Moje wymogi co do takiego banku:

    skonfrontuj je z oferta bankow przedstawiona na http://www.ebanki.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-17 20:15:36
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > skonfrontuj je z oferta bankow przedstawiona na http://www.ebanki.pl/

    Dziekuje za info.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-01-18 08:04:39
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "ramzes.net" wrote:

> [...]
    > kredytowa, ktora zostaje zastrzezona od razu w momencie zgloszenia jej
    > utraty, a nie za kilka godzin czy nawet za 24 godz. Moze jest taki bank

    IMHO to Lukas

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-01-18 14:33:07
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > IMHO to Lukas

    Minimalny czas zastrzezenia karty w Lukasie to 1 godzina ( zastrzezenie
    telefoniczne w centrum obslugi ). Przy powiadomieniu o tym fakcie w placowce
    banku, okres wydluza sie do 24 godzin. :(

    Marcin

  • 6. Data: 2002-01-18 14:50:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "ramzes.net" wrote:

    > Minimalny czas zastrzezenia karty w Lukasie to 1 godzina ( zastrzezenie
    > telefoniczne w centrum obslugi ). Przy powiadomieniu o tym fakcie w placowce
    > banku, okres wydluza sie do 24 godzin. :(

    1. Pisałeś o karcie _kredytowej_ Taką kartą w Lukasie jest VC, która
    jest zastrzegana od ręki w przypadku zgłoszenia w banku lub CK BZWBK
    (§44 regulaminu)
    2. VE, w przypadku zgłoszenia utraty w CK BZWBK jest także zastrzegana
    od ręki.
    3. 24 h to jest w przypadku zgłoszenia w INNYM banku należącym do
    organizacji VISA.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-01-18 19:33:41
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

> [...]
    > od ręki.
    > 3. 24 h to jest w przypadku zgłoszenia w INNYM banku należącym do

    Co do VE niestety sie mylisz, bo zarowno w infolinii jak i ze stronach www
    mozna dowiedziec sie ze jest inaczej niz mowisz .
    http://www.lukasbank.pl/oferta/visa_electron.pdf str. 13

    Co do VC to juz sam nie wiem, bo na stronach www jest napisane ze
    zastrzezenie odbywa sie od razu po zgloszeniu faktu kradziezy ( zguby )
    przez telefon. Natomiast pani w infolini powiedziala mi wczoraj, ze rowniez
    po godzinie...

    Odnosze wrazenie, ze panie w infolinii Lukasbanku sa nieco niedoinformowane.

    Marcin

  • 8. Data: 2002-01-19 18:20:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "ramzes.net" wrote:

    > Co do VE niestety sie mylisz, bo zarowno w infolinii jak i ze stronach www
    > mozna dowiedziec sie ze jest inaczej niz mowisz .
    > http://www.lukasbank.pl/oferta/visa_electron.pdf str. 13

    Przepraszam, moja wina:-(

> [...]
    > po godzinie...
    >
    > Odnosze wrazenie, ze panie w infolinii Lukasbanku sa nieco niedoinformowane.

    Na szczęście w sytuacji podbramkowej liczy się regulamin:-)

    No to wynika, że banku, który spełnia Twoje wymagania nie ma:-(((

    pzdr

    Tomek