eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwkacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!

  • 1. Data: 2010-08-08 09:33:18
    Temat: kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    kacapie daj głos, na razie, to ja składam - kacapie argon - zawiadomienie na
    ciebie, na podobną tobie ruską hołotę i oczywiście na twojego komoRUSKIEGO
    rezydenta kacapa szczynukowa, bękarta córki ruskiego popa, kóry po tylu
    latach w Polsce, nie nauczył się nawet mówic po polsku i będzie musiał z
    tego powodu powtarzać przysięgę:

    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KG Policji - napaść na
    Krakowskim Przedmieściu
    KOMENDA GŁÓWNA POLICJI

    ul. Puławska 148/150,
    02-624 WARSZAWA
    s...@p...gov.pl
    r...@p...gov.pl

    WNIOSEK
    O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
    Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia
    6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o
    udostępnienie informacji w następującym zakresie:

    1. Mnożą się nocne ataki na modlących się ludzi na Krakowskim Przedmieściu
    w Warszawie pod Pałacem Prezydenckim. Każdej nocy są obiektem napaści,
    lżenia i przemocy fizycznej. Spod krzyża przed Pałacem Prezydenckim wycofano
    siły porządkowe i ludzie w większości starsze kobiety modlące się i
    czuwające nocą są poddawane napaści czynnej bez reakcji sił porządkowych.

    Nic nie usprawiedliwia agresji, kopania i plucia staruszkom w twarz.

    Nic nie usprawiedliwia policji, która udaje, że nie widzi pijackich burd,
    okrzyków i spożywania alkoholu w miejscu publicznym, pijackich okrzyków,
    znieważania symboli religijnych, naruszenia nietykalności cielesnej
    bezbronnej osoby.

    Zajścia w nocy 5 sierpnia polegające na profanacji krzyża, lżeniu i
    fizycznej przemocy ze strony zorganizowanej grupy przestępczej ,
    zarejestrowane przez stacje telewizyjne, zostały opisane w mediach.

    "Pijany człowiek wpada pomiędzy modlących się. Rozpychając łokciami starsze
    kobiety, krzyczy na całe gardło: "wypier... z tym krzyżem stąd, ale
    już,zabieramy go!!!" Tłum bije brawo, słaniając się ze śmiechu. Jedna z
    modlących się kobiet zwraca mu uwagę, że chyba ją kopnął. Ten spluwa jej w
    twarz."

    "Jak informowała Fronda.pl, niedawno do ludzi czuwających pod krzyżem przy
    Pałacu Namiestnikowskim podeszła grupa kilkunastu, podających się za
    "studentów", osób. Przyniosły one ze sobą sklejony z kilkudziesięciu puszek
    po piwie "Lech" własny "krzyż", po czym postawiły go tuż obok krzyża
    prezydenckiego i modlących się przy nim ludzi. Następnie grupa ta zaczęła
    demonstracyjnie wykrzykiwać różne hasła m.in. "My też bronimy krzyża",
    "Zostawcie nasz krzyż" itp.

    Zszokowani ludzie wzywali stojących na uboczu policjantów do podjęcia
    interwencji w obliczu jawnej profanacji symbolu religijnego. Ci jednakże nie
    wyrażali żadnych ku temu chęci. Wobec bezczynnego zachowania się policji,
    profani przez długi czas prowokowali zgromadzonych wokół krzyża ludzi,
    następnie, gdy już się nieco "znudzili", oddalili się."

    Takich relacji i dokumentujących te zajścia filmów jest bardzo dużo na
    portalu YouTube i portalach społecznościowych.

    Grupa przestępcza zwołała się na Facebooku, znane są ich twarze i nazwiska.
    Dokumetacja z organizacji nocnej napaści ,profanacji symbolu religijnego ,
    zwoływania się i dokonania przestępstwa karalnego jest dostępna na profilu
    Facebooka .

    STRONA ORGANIZATÓROW PROWOKACJI :
    http://www.facebook.com/event.php?eid=10822795923237
    2
    Droga Krzyżowa
    Miejsce:Pałac Prezydencki

    niektórzy UCZESTNICY PROFANACJI NA FACEBOOK : Rafał Grobel,Jaromir
    Kaminski,Julia Turewicz,Kolokwializm Mironiuk,Hubert Grebiennik,Alina
    Wójcik,Bartek Szamil,Michał Szulc.

    Dokumentacja została zebrana i zabezpieczona na portalu Stowarzyszenia pod
    linkiem :

    http://blogmedia24.pl/node/34510

    http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107067

    http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107078

    http://www.facebook.com/pages/Jakub-Szymczuk-MIKROBL
    OG-FOTOREPORTERA/117060251650251?ref=mf&v=wall#!/alb
    um.php?aid=18667&id=117060251650251&ref=mf

    Wnosimy o udzielenie informacji publicznej, czy Policja prowadzi śledztwo i
    ściga tę zorganizowaną grupę przestępczą? Czy po interwencji nocnej Policji
    zostali wylegitymowani i zatrzymani sprawcy rozboju?

    2. Zgłaszamy oficjalnie kolejną zorganizowaną grupę przestępczą, która
    zamierza dokonać czynnej napaści na staruszki i dzieci modlące się pod
    Krzyżem. Zgłaszamy równiez podejrzenie przestępstwa podżegania do tego czynu
    przez Redakcję radia TOK FM.

    "Na razie jest ich ponad 250. Poznali się na Facebooku. Chcą zaprotestować
    przeciwko pozostawieniu krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Zapowiadają na
    poniedziałek pokojową akcję. Ale jak mówi TOK FM jeden z jej inicjatorów "z
    dumą" będzie "przyjmował ciosy tych starców". Akcja rozpocznie się o 23 w
    poniedziałek, 9 sierpnia.

    To oddolna obywatelska akcja. - Nie reprezentujemy żadnego ugrupowania
    politycznego. Żadnej organizacji pozarządowej. Jesteśmy osobami prywatnymi.
    Nie kierujemy się negatywnymi emocjami, w stosunku do ludzi koczujących
    przed Pałacem Prezydenckim - tłumaczył w rozmowie z TOK FM Dominik, jeden z
    inicjatorów akcji.

    Strona "Akcja Krzyż" bogata jest w dodatkowe informacje:

    Dominik Taras: Mam kolejne dobre wieśći :D ! Reporterka TOK FM z którą
    jestem w stałym kontakcie potwierdziła zgodę miasta na nasze zgromadzenie.
    Mało tego ! Dzwonił do mnie reprezentant Stowarzyszenia Wolność Równość
    Solidarność, tych samych ludzi co zbierali petycję pod pałacem. Oni też
    mieli w zamyśle taką akcję, ale skoro już powstała, przyłączają się do nas
    :D. W rozmowie telefonicznej usłyszałem kolejne kilka setek osób, rośniemy w
    siłę :D ! Dla rozwiania wszelkich watpliwości nadal jesteśmy tą samą grupą
    ludzi niezaangażowanych w politykę. To że ktoś się do nas przyłącza nie
    znaczy że zmieniają się nasze poglądy. Jestem za tym by ci ludzie co tak
    zażarcie walczyli o podpisy na rzecz usunięcia krzyźa, byli tam z nami.
    Argumentuję to tym że oni też mieli w zamyśle takie działanie jak nasze, a
    jak wiadomo w kupie siła ;] !

    Ta sama osoba pisze we wcześniejszym poście: Do naszej akcji dołączyło TOK
    FM ! Dostaliśmy ich poparcie i uznanie :D !
    Dominik Taras: Jeszcze raz wszystkich uswiadamiam ! Cale nasze spotkanie w
    poniedziałek jest legalne ! Wysłałem stosowne dokumenty do urzędów, a
    podczas rozmowy telefonicznej z kierownikiem Biura Bezpieczeństwa i
    Zarządzania Kryzysowego, dostałem pełną gwarancję iż takie zgromadzenie samo
    w sobie nie jest łamaniem prawa, a nawet wytłumaczył mi ze szczegułami jak
    je zrobić i uzasadnił to naszym prawem do takiego spotkania pod Pałacem
    Prezydenckim. Prosze zatem wnikliwie czytać i zapoznawać się z wpisami na
    tablicy gdyż jest to sytuacja rozwojowa. Cieszy mnie to że dyskutujemy na
    ten temat, a zapewne pojawi się jeszcze dużo sprzeciwów i argumentów całej
    akcji.

    [...]
    Dominik (zapewne chodzi o Dominika Tarasa) zapewnia ponadto reporterkę radia
    TOK fm, że osoby, które zamierzają protestować nie kierują się negatywnymi
    emocjami w stosunku do koczujących pod krzyżem. Nie wiem skąd bierze on
    swoją pewność skoro na stronie "Akcja krzyż" można przeczytać takie oto
    teksty:

    Tamara Androsiuk Chyba masz rację,ale taka w stylu Mleczki prowokacje ??
    Ich wszystko sprowokuje.Nawet nieme stanie.
    Może warto to oszołomstwa totalne obnażyć do końca.
    Dobrze byłoby ich nagrać i puścić w internecie.Zresztą kazdą obelgę
    należałoby dokumentować i podać do prokuratury za groźby ,znieważani i
    nawoływanie do nienawiści. Jeśli przyjdzie im zabulić to zobaczymy,czy
    Rydzol im do. Trzepnąć ich kasie i spokój".
    Akcja Krzyż

    http://www.facebook.com/event.php?eid=14328610902854
    2&ref=ts

    3. W związku z Art. 231 kk (nadużycie władzy)
    §
    1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub
    ... nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub
    prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    wnosimy o udzielenie informacji publicznej, czy i jak organy państwa
    powołane do strzeżenia porządku i bezpieczeństwa obywateli, zamierzają
    przeciwdziałać planowanemu rozbojowi przez zorganizowaną grupę przestępczą .

    Ze względu na skalę planowanego rozboju prosimy o pilną , natychmiastową
    informację o podjętych działaniach po naszym zgłoszeniu podejrzenia
    planowanego popełnienia przestępstwa napaści w miejscu publicznym.

    W imieniu

    Do wiadomości:

    1.Prokurator Generalny

    Andrzej Seremet

    p...@m...gov.pl

    2. Prezydent m. st. Warszawy

    Hanna Gronkiewicz Waltz

    s...@u...warszawa.pl

    3.Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji

    Jerzy Miller

    m...@m...gov.pl

    ***
    Każdy Polak może się dołączać, powielajcie i składajcie, choćby drogą
    mailową
    wiecej na:
    http://blogmedia24.pl/node/34551

  • 2. Data: 2010-08-08 09:44:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Sie, 11:33, "maniana" <g...@c...es> wrote:
> [...]
    >
    > m...@m...gov.pl
    >
    > ***
    > Każdy Polak może się dołączać, powielajcie i składajcie, choćby drogą

    dobra robota

    w poniedziałek wyslę listem poleconym

    można również składać za posrednictwem komend policji w miejscu
    zamieszkania oczywiście za potwierdzeniem odbioru

  • 3. Data: 2010-08-08 10:24:12
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > On 8 Sie, 11:33, "maniana" <g...@c...es> wrote:

    Pierdolone psychole. Jeżeli w tych waszych robaczywych mózgach jest jeszcze
    jakiś slad rozumu, to przyjmijcie do wiadomości, że to grupa wgpw i te
    wszystkie wasze nawiedzone teorie zupełnie tu nie pasują i szkoda waszego
    bezsensownego trudu bo skutek jest całkowicie odwrotny od zamierzonego. To co
    robicie tutaj przysparza wam jeszcze wiecej przeciwnikow i tym samym podcinacie
    gałąz na której siedzicie. Ale, może to i dobrze, szybciej pierdolniecie na łeb
    i zatopicie się w tym waszym szambie.

  • 4. Data: 2010-08-08 10:29:15
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Sie, 12:24, " ron" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > gałąz na której siedzicie. Ale, może to i dobrze, szybciej pierdolniecie na łeb

    ciebie Bóg tez kocha

    tylko po co ?

    skoroś plewo bezużyteczne na pastwę nieurodzaju zasiane i owocu nie
    wydasz

  • 5. Data: 2010-08-08 10:46:17
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > eszcze
    > te
    > zego
    > To co
    > inacie
    > lniecie na =B3eb

    > net/
    >

    > ciebie B=F3g tez kocha
    >
    > tylko po co ?
    >
    > skoro=B6 plewo bezu=BFyteczne na pastw=EA nieurodzaju zasiane i owocu nie
    > wydasz

    Dlatego pedale bez mózgu proponuje ci przenieść sie na fora, gdzie znajdziesz
    podobnych sobie oszłomów i bedziesz miał posłuch, bo chyba o to ci chodzi.
    A tą miłośc wsadz sobie w dupe, mi jest zbędna, zobacz frajerze ile miłości
    potrzeba tym ludziom tak tragicznie doświadczonych, chocby przez ostatnie
    powodzie i gdzie ta twoja miłośc debilu. Miłośc sado-macho pewnie.

  • 6. Data: 2010-08-08 12:18:57
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    >można również składać za posrednictwem komend policji w miejscu
    >zamieszkania oczywiście za potwierdzeniem odbioru

    dokładnie tak, lub bezpośrednio w prokuraturach rejonowych wlaściwych dla
    miejsca zamieszkania, koniecznie z kopią dla siebie - za poświadczeniem
    odbioru na kopii.
    Nie możemy ustąpić już ani na krok, w najczarniejszych latach PRL komucha
    nie doszła do takiego zbydlęcenia jak ten ruski niegramotny kacap
    szczynuków, złodziej herbu Korczak i ryży cwel putina, tusk, kto pamięta PRL
    wie o czym piszę:

    Stoję już czwartą noc pod krzyżem pod pałacem prezydenckim. To czego tam
    doświadczamy, przechodzi granice wszelkich wyobrażeń. oto tylko ułamki tego,
    co dzieje się co noc: około 21:00 przychodzi ks. Małkowski i wspólnie ze
    zgromadzonymi tam wiernymi odmawiamy apel jasnogórski. Z pobliskiego
    Gesslera (wino, wódka, piwo wszystko za 4 zł) natychmiast przybliża się
    grupa około 60 osób, podpitych, z nową prowokacją. Wciskają się, między
    stojących tam ludzi i tubalnymi wrzaskami skutecznie zakłócają każde słowo
    modlitwy. Okrzyki są niewybredne: "precz z krzyżem", "zimny Lech na krzyż",
    "krzyż do kościoła", wszystko obficie pokraszone przekleństwami: k..., h...,
    pierd..., kut... i inne. Wrzaski nasilają się i łączą tak, że nie słychać
    ani jednego słowa kapłana. Od 23:00 do 9:00 Gessler jest tak pełen ludzi, że
    nie mieszczą się w lokalu. Niestety nie przychodzą do niego, ale... po
    odpowiedniej dawce piw, wódki i prawdopodobnie jakiś narkotyków, wszyscy
    udają się pod... krzyż. Wczoraj młoda dziewczynka, lat może 17, podchodziła
    do modlących się, po kolei wrzaskliwym głosem krzycząc: :Masz penisa?",
    Nie?, to powiedz: penis, penis, kur... penis, takie trudne?" Nie ważne, że
    nam przeszkadza, że się pakuje, podchodzi non stop przez około 3 godziny do
    każdego z nas z tym samym tekstem. Oczywiście każde jej zachowanie spotyka
    się z gromkim aplauzem kolegów z pod Gesslera.... Po chwili upity w belę
    mężczyzna, około 40 letnia bacząc na miejsce, włazi pod krzyż, depcąc palące
    się znicze, tratując kwiaty i leżące zdjęcia osób poległych w katastrofie
    pod Smoleńskiem... Takie wejście wywołuje wśród towarzystwa spod Gesslera
    wprost euforię radości. Nagle ze wszystkich stron pojawiają się kamery i
    aparaty fotograficzne, pilnie nagrywając zajście. Mężczyzna woła przepitym
    głosem: ruchać się pod krzyżem, i zaczyna robić obsceniczne gesty. Po chwili
    zatacza się, zadeptując lezące krzyże, które ludzie tam położyli. Gdy
    podchodzi 2 policjantów (na nasze błagania o interwencję), towarzystwo
    skanduje: "on nic nie robi! on nic nie robi! nie można go aresztować!"", i
    zalęknienie policjanci odchodzą. Ktoś z tyłu rozrywa krąg modlących się
    ludzi na różańcu i w kółko woła zachrypniętym głosem: "gdzie trzymacie ręce,
    jak się modlicie, ręce trzyma się na piersiach, a nie na jajach" Oczywiście
    wybucha lawina histerycznego śmiechu. Dwóch młodych mężczyzn podchodzi do
    krzyża i zaczynają się całować jak zakochani oraz obmacywać. Starszy
    człowiek podchodzi do mnie i z całej siły wali mnie pięścią w ramię.
    Zapytacie, czy na to pozwalamy... Gdzie jest policja, gdzie służby
    porządkowe...
    Podczas tych nocy, zwracamy się co sekundę do stojących murem uzbrojonych
    policjantów przed krzyżem, błagamy o pomoc, upominamy, krzyczymy... I co?
    Mur zaciętych twarzy patrzy na nas bez słowa, obojętnie przyglądając się
    zaistniałym zajściom. Słyszę jak jeden z podpitych mężczyzn zwraca się
    półgłosem do kolegi: walimy tu pod pałac, bo tu (policjanci) nie gonią.
    Ot i cała tajemnica.
    jeśli czytasz to i masz serce, to nie zostawiaj nas samych! Widzisz jak
    kwitnie państwo bezprawia, państwo policyjne i antykościelne. Jeśli sami nie
    będziemy wrażliwi na siebie, to zadepczą nas do końca. Dlatego prosimy:
    przyjdź pod pałac, choć na dziesiątkę różańca, choć na 3 godziny po to, by
    pomodlić się na ten zniszczony kraj. Dla nas - trwających co noc - jest to
    ogromna pomoc i wyraz solidarności. Walczymy o postawienie pomnika
    upamiętniającego ofiary katastrofy Smoleńskiej, która jest przecież
    prowadzona skandalicznie i PO robi wszystko by zakopać ten problem pod
    dywan. Nie pozwólmy na to, by zabrali nam absolutnie wszystko. BARDZO
    PROSIMY O POMOC I PRZYBYCIE POD KRZYŻ NA WARTĘ. Zwłaszcza 10 VIII, gdyż PO
    zapowiedziała, że tego dnia (lub nocy) zabierze krzyż "z obawy przed
    prowokatorami" (których sama nasyła!).
    Jeszcze raz prosimy: pomóżcie, to sprawa nas wszystkich, to sprawa 96 ofiar
    i naszej Ojczyzny, która ginie...

    Czyżby Wawa stała się Sodomą?
    Mieszkam 460 km od W. i jeżdżę na wózku.Nie przyjadę niestety.A tak bardzo
    bym chciał zmierzyć sie z bogoburcami.Tak bardzo chciałbym odwalić robotę za
    księży,ktorzy tę sprawę nazywają "Prywatą sekty"{Nycz}Czy w ca dwumilionowym
    mieście nie znajdzie się 10 sprawioedliwych?Czyżby W.czekal los Sodomy i
    Gomory?

    *
    są już znane nazwiska ekipy profanujacej krzyż puszkami po piwie:

    * Ola Kosmala
    * Daniel Dragan
    * Piotr Hrapkowicz
    * Tomasz Hardyk
    * Daria Kosmala
    * Amelia Barcicka
    * Ewa Krzyzanowska
    * Jakub Łuczywo
    * Adam Olejnik
    * Wojciech Pogan
    * Emil Stec
    * Joanna Przybylska
    * Grzegorz Wenarski
    * Piotr Stec (założyciel)

    są już opublikowanie w sieci ich zdjęcia
    jeżeli prokuratura nie zrobi nic, sami ich wyłapiemy.

  • 7. Data: 2010-08-08 12:41:52
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Sie, 14:18, "maniana" <g...@c...es> wrote:
> [...]
    > * Piotr Stec (założyciel)
    >
    > są już opublikowanie w sieci ich zdjęcia
    > jeżeli prokuratura nie zrobi nic, sami ich wyłapiemy.

    to już nie jest państwo bezradne bo nie ma tu bezradności

    to państwo z rodzącym sie faszyzmem za przyzwoleniem nie-rządu PO i
    urzędnika z namiestnikowskiego świadomie swoją bezczynnością i
    akceptacją POlikmiota z jego nawoływaniem do faszystowskich metod
    działania rodem z rzeszy hitlerowskiej 1933 roku

    pozałujesz tego każdy POlaku dzisiaj akceptujący bandy POlikmiotowe i
    rodzący się faszyzm na ulicy w warszawie

    obrońca Putinu stanie się POlaku twoim katem wraz z jego poplecznikami
    w POlsce

    Mówie NIE rodzącemu się w POlsce faszyzmowi i nawoływaniu Komoruskiego
    do usunięcia krzyża !!!!!!

  • 8. Data: 2010-08-08 14:13:49
    Od: "krzys" <m...@v...pl>

    jestes megapojebany.

  • 9. Data: 2010-10-03 19:13:35
    Od: "Helmut Kasza" <1...@g...pl>

    maniana <g...@c...es> napisał(a):

> [...]
    >
    > m...@m...gov.pl
    >

    > ***
    > Każdy Polak może się dołączać, powielajcie i składajcie, choćby drogą

    Napisałeś "każdy Polak MOŻE" , czyli nie musi.No to ja cię P......ę!
    Z pełnym szacunkiem !

  • 10. Data: 2010-10-03 19:17:17
    Od: "Helmut Kasza" <1...@g...pl>

    maniana <g...@c...es> napisał(a):

> [...]
    > * Piotr Stec (założyciel)
    >
    > są już opublikowanie w sieci ich zdjęcia
    > jeżeli prokuratura nie zrobi nic, sami ich wyłapiemy.

    Zapomniałeś mnie Helmut Kasza. Oj nieładnie tak pomijać, oj nieładnie!