  • 1. Data: 2007-03-11 11:37:32
    Temat: karta do rachunku walutowego w mB
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Prośba o podpowiedź, bo krążę po stronach mBanku i nie mogę się
    doczytać: czy istnieje (jeżeli tak, to która?) karta mBanku (debetowa
    lub kredytowa czy np. e-karta - wszystko jedno), którą można "podpiąć"
    do posiadanego rachunku _walutowego_?

    Przykład: chcę zapłacić za coś w sklepie (internetowym) w USA. Cena jest
    w USD. Na odpowiednim rachunku w mBanku mam USD. Chcę zapłacić
    kartą-dolarami, czyli BEZ przewalutowania (jakby to miało miejsce gdybym
    płacił w PLN debetówką powiązaną z ekontem). Da się tak uczynić?

    PWZ

  • 2. Data: 2007-03-11 12:17:12
    Temat: Re: karta do rachunku walutowego w mB
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2007 12:37:32 +0100, Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >doczytać: czy istnieje (jeżeli tak, to która?) karta mBanku (debetowa
    >lub kredytowa czy np. e-karta - wszystko jedno), którą można "podpiąć"

    Nie ma takiej.