  • 1. Data: 2007-07-18 08:17:53
    Temat: karta kred. z Millennium - ile się czeka?
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wypełniłem wniosek na stronie banku chyba 6 lipca, za kilka godzin ktoś
    oddzwonił i potwierdziłem że chcę tę kartę. Potem nikt się nie odzywał aż kilka
    dni temu zadzwonił ktoś z pytaniem o NIP mojego pracodawcy. Dwa dni później
    czyli dzisiaj znowu ktoś zadzwonił pytając o NIP pracodawcy. Zaczynam już mieć
    złe przeczucia że gonią tam w piętkę :)
    Może ktoś zamawiał tę kartę i orientacyjnie wie ile to jeszcze może potrwać?
    Czy np. gdybym dzisiaj zamówił kartę w Citi to którą dostanę szybciej?

    pozdr
    zbiggy

  • 2. Data: 2007-07-18 09:06:46
    Temat: Re: karta kred. z Millennium - ile się czeka?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia 18 Jul 2007 10:17:53 +0200, zbiggy napisał(a):

> [...]
    > Czy np. gdybym dzisiaj zamówił kartę w Citi to którą dostanę szybciej?

    Ja na swojego AmExa czekałem ponad 3 tygodnie. Oczywiście pracownicy banku
    podawali mi fałszywe informacje o terminie wyrobienia karty i wysłania jej
    do mnie.

  • 3. Data: 2007-07-18 09:24:43
    Od: "Marek" <m...@h...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > potrwać?
    > Czy np. gdybym dzisiaj zamówił kartę w Citi to którą dostanę szybciej?

    Ja czekalem dokladnie 3 miesiace i dwa dni. Ale sie w koncu doczekalem.

    Marek

  • 4. Data: 2007-07-18 10:09:53
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 10:17:53 +0200, zbiggy napisał(a):

    > Może ktoś zamawiał tę kartę i orientacyjnie wie ile to jeszcze może potrwać?
    > Czy np. gdybym dzisiaj zamówił kartę w Citi to którą dostanę szybciej?

    Orientacyjnie z tego co było na grupie trzeba to liczyć w tygodniach a
    czasami i miesiącach. W Citi całość trwała u mnie 6 dni i nie
    kojarzę, żeby ktoś napisał, że czekał jakoś strasznie długo typu 3
    tygodnie albo miesiąc lub kilka.

  • 5. Data: 2007-07-18 10:44:57
    Od: "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl>

    Wczoraj byłem w oddziale, około 10:00 złożyłem trzy wyciągi i wniosek
    (przenoszę do Mille, z Visy na Master). Miałem jeden dzień spóźnienia z jednej
    ze spłat, kręcili nosem, a najzwyczajniej na świecie ja pokręciłem terminy
    spłaty. O 14:00 telefon, że jest pozytywna decyzja, dziś byłem podpisać
    wszystkie papiery, pn-wt ponoć odbiór karty.

    --
    igoR

  • 6. Data: 2007-07-18 11:26:19
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie === igoR === w liscie z dnia 2007-07-18 12:44
    napisala nastepujace slowa:

> [...]
    > spłaty. O 14:00 telefon, że jest pozytywna decyzja, dziś byłem podpisać
    > wszystkie papiery, pn-wt ponoć odbiór karty.

    Podobna sytuacja u mnie jest. Wszystko zalatwilem w ubieglym tygodniu.
    Jutro mam sie zglosic po odbior karty (sam zdecydowalem ze przyjde
    osobiscie, nie chcialem by wysylano mi ja poczta).

    --
    michal

  • 7. Data: 2007-07-18 12:03:12
    Od: "=== igoR ===" <i...@W...gazeta.pl>

    > Podobna sytuacja u mnie jest. Wszystko zalatwilem w ubieglym tygodniu.
    > Jutro mam sie zglosic po odbior karty (sam zdecydowalem ze przyjde
    > osobiscie, nie chcialem by wysylano mi ja poczta).

    Ja też poczcie nie ufam :)
    Reasumując: podejrzewam, że dużo zależy od kompetencji osoby obsługującej. Jak
    się postara i "pogoni" górę, można wszystko załatwić.
    W ub.r. załatwiałem spory (ponad 300 tyś.) kredyt hipoteczny w BPH. Sam byłem
    dobrze przygotowany, miałem wszystkie papiery jakie mogłem mieć, i jak
    złożyłem wniosek, za 9 dni kalendarzowych miałem telefon z zaproszeniem do
    podpisania umowy. Dziwie się, że w niektórych bankach trwa to 30-60 dni. A
    może nie dziwię, znajoma pracuje w nieruchomościach i wiem, że ludzie często
    sami opóźniają, nie dostarczą jednego papierka, a to wystarczy, aby zablokować
    wysyłkę do centrali banku, gdzie najczęściej są podejmowane takie decyzje.

    --
    igoR

  • 8. Data: 2007-07-18 16:17:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > czasami i miesiącach. W Citi całość trwała u mnie 6 dni i nie
    > kojarzę, żeby ktoś napisał, że czekał jakoś strasznie długo typu 3

    Moj znajomy czekal na karte w Citi dlugo... tzn jeszcze czeka :)
    Najpierw nie przyjechal kurier podpisac papierow i nie dalo sie z nim
    skontaktowac, wiec po kilku dniach znajomy wyslal kolejny wniosek.
    Kurier (czy tam przedstawiciel) przyjechal, podpisal papiery i dlugo nic
    sie nie dzialo. Po jakichs 2-3 tygodniach zadzwonila jakas pani z
    pytaniem "a pan to pracuje w firmie prywatnej, panstwowej czy gdzie?" :)
    Do dzisiaj karty brak.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-07-20 06:49:43
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    === igoR === <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    zablokować
    > wysyłkę do centrali banku, gdzie najczęściej są podejmowane takie decyzje.

    a ja wogole sie nie doczekalem. bralismy z zona kredyt hipoteczny i jedna
    karta byla obowiazkowa a na dodatkowa poszedl wniosek. potem okazalo sie, ze
    ta druga karta wcale za darmo nie jest wiec dalem sobie spokoj - nawet nikt
    nie pytal czy ja chce czy nie.
    troche OT pytanko dot podstawowej karty kred. visa - nie jestem do konca
    pewny czy to kredytowa czy debetowa bo zamowienie np tu www.themusic.com na
    zapis koncertu Genesis z Chorzowa ciagle figuruje jako pending... ktos maial
    jakies doswiadczenia z tym biznesem? :)

  • 10. Data: 2007-07-20 08:47:40
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > Podobna sytuacja u mnie jest. Wszystko zalatwilem w ubieglym tygodniu.
    > Jutro mam sie zglosic po odbior karty (sam zdecydowalem ze przyjde
    > osobiscie, nie chcialem by wysylano mi ja poczta).

    No i coz.. Karta miala byc do odbioru wczoraj - na 100% jak zapewnial
    mnie pracownik banku. W oddziale bylem dzis i okazalo sie... Tak tak,
    macie racje - karty nie ma ;)) Po 10 minutach oczekiwania dowiedzialem
    sie od milej pani ze karta najprawdopodobniej gdzies utknela i jak tylko
    ona ja dostanie to do mnie zadzwoni... tak kolo wtorku...

    Cale szczescie ze mam jeszcze druga...

    --
    michal