  • 1. Data: 2002-07-30 12:30:52
    Temat: karta kredytowa Aura
    Od: "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy ktoś słyszał o karcie (albe może używa) kredytowej Aura wydawanej BIG Bank
    Gdański i firmę Cetelem, która zajmuje się sprzedażą ratalną. Jak to działa, ile
    kosztuje, itp.
    Pozdrawiam,
    mp

  • 2. Data: 2002-07-30 18:21:39
    Temat: Re: karta kredytowa Aura
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Czy ktoś słyszał o karcie (albe może używa) kredytowej Aura wydawanej BIG
    Bank Gdański i firmę Cetelem,
    > która zajmuje się sprzedażą ratalną. Jak to działa, ile kosztuje, itp.

    Karta wydawana jest przez Cetelem, a nie BIG (oni jedynie pożyczają firmie
    Cetelem kasy na kredyty ;-)
    Co do samej karty, to jest to cholernie drogi kredyt... choć sprzedawcy w
    sklepie twierdzą inaczej!
    Dodatkowo sama karta też coś kosztuje. (ale wiem to tylko z opowiadań
    "szczęściarza" któremu tą kartę wciśnięto
    w RTV-Euro-AGD... czy jakoś tak ;-)))
    Reasumując, lepiej wziąść tradycyjny kredyt lub korzystać z kart
    kredytowych.

    pzdr
    .:jazzoo:.

  • 3. Data: 2002-07-31 09:23:40
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Dnia 2002-07-30 14:30, Użytkownik Michal napisał:
> [...]
    Gdański i firmę Cetelem, która zajmuje się sprzedażą ratalną. Jak to działa, ile

    Witam

    Z kilku różnych systemów ratalnych, Aura jest najlepsza, mają czytelne
    wyciągi, dobre warunki spłaty, dobre limity i normalnych ludzi w
    windykacji - jak masz dołek, możesz zadzwonić i na telefon zmieniają
    rozkład spłat.

    Zdecydowanie nie polecam katy Geant - takiej bezrozumnej / burackiej /
    wstaw sobie inny synonim idioty / obsługi to jeszcze nie widziałem.

    Załatwienie jakiejkolwiek sprawy to minimum 20 minut na telefonie,
    spłata jest księgowana w tydzień po wpływie ( i przez tydzień nie masz
    szans na korzystanie z kasy), dodają na wydrukach też transakcje
    odrzucone, nie są w stanie na reklamację dać kopii slipów.

    Pozdrawiam Marcin