  • 1. Data: 2005-05-25 14:05:08
    Temat: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    no i dostalem dzisiaj karte kredytowa mbanku. do glowy by mi ie przyszlo, po
    prostu uznalbym to za calkowcie nierealna mozliwosc, iz nie bedzie mozna
    przelac pieniedzy z karty na swoje np. ekonto. a jednak tak jest.

    jedyna mozliwosc to pojscie do bankomatu i wyplata gotowki! pomijam sprawe
    prowizji, 3% od 2000 to niemala kwota, ale nie jest zbyt bezpiecznie nosic
    na miescie taka sume.

    tu sie zawiodlem.

    pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2005-05-25 14:08:26
    Temat: Re: karta kredytowa mbank - porazka
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-25 16:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):
> [...]
    > prowizji, 3% od 2000 to niemala kwota, ale nie jest zbyt bezpiecznie nosic

    Innymi słowy: nic nie wiedziałeś o kartach kredytowych, nie przeczytałeś
    regulaminów, a mimo to zdecydowałeś się na kartę?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-05-25 14:09:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > do glowy by mi ie
    > przyszlo, po prostu uznalbym to za calkowcie nierealna mozliwosc, iz
    > nie bedzie mozna przelac pieniedzy z karty na swoje np. ekonto. a
    > jednak tak jest.

    Następny, który zamiast PRZECZYTAĆ regulamin, umowę i toip produktu, który
    kupuje woli po fakcie wyżalać się na usenecie :-) Staaary! Z Twoim
    podejściem, to kiedyś kupisz kosiarkę do trawy i będziesz ciężko zdziwiony,
    że nie możesz się nią ogolić ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-05-25 14:13:01
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Innymi słowy: nic nie wiedziałeś o kartach kredytowych, nie przeczytałeś
    > regulaminów, a mimo to zdecydowałeś się na kartę?

    przeczytalem.

    a to o czym napisalem to rzecz ktora mi sie nasuwala automatycznie, bank
    internetowy, wygoda, prostot, szybkosc itd itd..

    jak juz im tak zalezy na tej prowizji z bankomatu niech zrobia platny
    przelew wlasnie w takiej wysokosci. no boshe, jak wytlumaczyc, uzasadnic to
    co jest teraz??

    zlotawy

  • 5. Data: 2005-05-25 14:21:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-25 16:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    zlotawy, gdy pisał(a):
> [...]
    >
    > jak juz im tak zalezy na tej prowizji z bankomatu niech zrobia platny
    > przelew wlasnie w takiej wysokosci. no boshe, jak wytlumaczyc, uzasadnic to

    Może tak, że tak mają karty kredytowe z zasady, a Ty elementarnych zasad
    nie znałeś?
    Przelewy z karty kredytowej są w Polsce wyjątkowo rzadkie (BPH i Citi) i
    mają status wyjątku a nie reguły.
    Regułą jest też specjalne traktowanie wypłat bankomatowych. Jeżeli
    wypłaciłeś pieniądze z bankomatu i liczysz na to, że na 3% się skończy,
    to rozczarujesz się po raz kolejny, kiedy otrzymasz zbiorczy rachunek za
    pierwszy miesiąc. Lepiej oddaj tę kartę bo sobie krzywdę zrobisz.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-05-25 14:26:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-25 16:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

> [...]
    > kupuje woli po fakcie wyżalać się na usenecie :-) Staaary! Z Twoim
    > podejściem, to kiedyś kupisz kosiarkę do trawy i będziesz ciężko zdziwiony,

    Istnieje obawa, że najpierw spróbuje się ogolić..,

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-05-25 14:34:15
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

> [...]
    > kupuje woli po fakcie wyżalać się na usenecie :-) Staaary! Z Twoim
    > podejściem, to kiedyś kupisz kosiarkę do trawy i będziesz ciężko

    naprawde nie widzisz zadnej roznicy? <lol>

    zlotawy

  • 8. Data: 2005-05-25 14:44:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zlotawy wrote:
    > jedyna mozliwosc to pojscie do bankomatu i wyplata gotowki! pomijam
    > sprawe prowizji, 3% od 2000 to niemala kwota, ale nie jest zbyt
    > bezpiecznie nosic na miescie taka sume.

    Jest bezplatnie dobrze ubezpieczona, wiec sie nie masz co martwic.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-25 14:46:10
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 May 2005 16:05:08 +0200, w <4294857e$0$2130$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "zlotawy" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > no i dostalem dzisiaj karte kredytowa mbanku. do glowy by mi ie przyszlo, po
    > prostu uznalbym to za calkowcie nierealna mozliwosc, iz nie bedzie mozna
    > przelac pieniedzy z karty na swoje np. ekonto. a jednak tak jest.

    Mnie do głowy by nie przyszło, że można czegoś takiego oczekiwać via default ;]

  • 10. Data: 2005-05-25 15:01:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Istnieje obawa, że najpierw spróbuje się ogolić..,

    Good luck to him ;-) !

    przyszłość/ Woody Allen