  • 1. Data: 2009-08-25 21:22:54
    Temat: karta roku - wyglad
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    jaka karta najbardziej sie wam podoba - musze przyznac, ze alior rzucil mnie
    na kolana za tego kociaka:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=102,Nowe-wizerunki-
    kart-debetowych
    (mysle, ze to bedzie ulubiona karta kobiet, choc nie tylko ;))

  • 2. Data: 2009-08-26 01:43:38
    Temat: Re: karta roku - wyglad
    Od: v...@p...onet.pl

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 23:51:58 +0200, games napisał(a):

    > A ja mysle ze jestes cwelem i powinienes zaczac jesc obiadki na kibelku
    > palancie.

    Oooo... A ja mysle, ze -sadzac po jezyku- wlasnie wiezienie na Rakowieckiej
    podlaczyli do Internetu... I jeszcze wiezniowie w dodatku moga z niego
    korzystac! Ech... Gdzie te czasu gdzie do tiurmy bylo wejsc latwo ale
    nawizac kontakt ze swiatem zewnetrznym bylo niemozliwoscia...

  • 3. Data: 2009-08-26 06:35:59
    Od: games <g...@g...home.pl>

    v...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > korzystac! Ech... Gdzie te czasu gdzie do tiurmy bylo wejsc latwo ale
    > nawizac kontakt ze swiatem zewnetrznym bylo niemozliwoscia...

    Zygam juz tym Aliorem i pedalami ktorzy sie nim podniecaja. Pewnie
    trzepia sie do logo tego marketu po nocach.

  • 4. Data: 2009-08-26 06:57:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <v...@p...onet.pl> news:ckyge66som65.w26i7ov50j7l.dlg@40tude.net

    > Oooo... A ja mysle, ze -sadzac po jezyku- wlasnie wiezienie na
    Rakowieckiej
    > podlaczyli do Internetu...

    Bardziej bym stawiał na jakiś przemycony modemik do mobilnego neta i HP mini
    ;)

    > I jeszcze wiezniowie w dodatku moga z niego
    > korzystac! Ech... Gdzie te czasu gdzie do tiurmy bylo wejsc latwo ale
    > nawizac kontakt ze swiatem zewnetrznym bylo niemozliwoscia...

    Wszystko się zmienia. Klawisze przekupni a i przestępcy nowoczesności są
    spragnieni.

  • 5. Data: 2009-08-26 07:08:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Sie, 08:35, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > Zygam juz tym Aliorem i pedalami ktorzy sie nim podniecaja.  Pewnie
    > trzepia sie do logo tego marketu po nocach.

    To po jakiego wala czytasz grupe o bankach?

  • 6. Data: 2009-08-26 13:28:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kart-debetowych
    > (mysle, ze to bedzie ulubiona karta kobiet, choc nie tylko ;))

    ladniejsza jest mastarcard elektronic biznesowa.

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 7. Data: 2009-08-26 14:12:07
    Od: k...@o...pl

> [...]
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=102,Nowe-wizerunki-
    kart-debetowych

    > ladniejsza jest mastarcard elektronic biznesowa.

    gdy zakładałem konto w aliorze wcisnięto mi brzydką debetówkę ale bez
    opłaty za wydanie. Na podanym linku jest informacja że wydanie tej karty
    z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani
    kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

  • 8. Data: 2009-08-26 14:53:02
    Od: Gr <g...@g...com>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani
    > kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

    Karty z wizerunkiem oraz z technologią paypass są wypukłe, można nimi
    normalnie płacić w necie (w przeciwieństwie do płaskiej Maestro).
    Dlatego IMO warto dać JEDNORAZOWO 10zł za tą funkcjonalność. Z tego co
    się orientuje to tylko Alior obecnie (na pewno był pierwszy) oferuje
    karty debetowe Mastercard.

  • 9. Data: 2009-08-27 10:49:35
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kart-debetowych

    > gdy zakładałem konto w aliorze wcisnięto mi brzydką debetówkę ale bez

    ale mowisz o koncie osobistym? Bo w firmowym jest podobna ale barwy (w
    całości) ciemny fiolet (nie biel) przez co z logiem mastercard całkiem
    ładnie wyglada.

    Na podanym linku jest informacja że wydanie tej karty
    > z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani
    > kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

    chyba tak :)

  • 10. Data: 2009-08-31 12:13:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 16:53:02 +0200, Gr napisał(a):

    > Z tego co
    > się orientuje to tylko Alior obecnie (na pewno był pierwszy) oferuje
    > karty debetowe Mastercard.

    Kiedyś citi dawało do konta citione direct MC debetowego i to całkowicie
    za darmo. Teraz po ostatnim liftingu chyba już go brak w ofercie.

    Xenocide