  • 1. Data: 2008-10-28 17:54:54
    Temat: karty do płatności zagranicznych
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jakie karty polecacie do płatności w EUR, USD i innych (np. GBP) ?

    Założenia: mam złotówki i chce chce mi się bawić w kupowanie waluty,
    chcę być rozliczany w zlotówkach. Mam kartę Citi, ale tam kursu to
    porażka. Jak to wygląda w innych bankach? (Eurobank? Lukas? GE? inne?)
    Który wypada najlepiej i dla której waluty?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2008-10-28 17:59:51
    Temat: Re: karty do płatności zagranicznych
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 18:54:54 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > porażka. Jak to wygląda w innych bankach? (Eurobank? Lukas? GE? inne?)
    > Który wypada najlepiej i dla której waluty?

    Najlepiej - Polbank,
    Bardzo dobrze - ING (Nordea?)

  • 3. Data: 2008-10-28 19:21:30
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):
    > Jakie karty polecacie do płatności w EUR, USD i innych (np. GBP) ?

    Polbank. Bezapelacyjnie. Poszukaj w archiwum wątku z porównaniem kursów.
    Oszczędność nawet 20gr na jednostce waluty!

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2008-10-29 22:14:31
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    smE wrote:

    > Najlepiej - Polbank,
    > Bardzo dobrze - ING (Nordea?)

    Nordea MC bardzo dobrze pod warunkiem splaty przed wygenerowaniem
    wyciagu (obowiazkowe ubezpieczenie liczone od salda na wyciagu). Ale
    Polbank i tak chyba lepiej.

    Wieslaw