  • 1. Data: 2015-09-08 18:51:54
    Temat: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Mam 5 kart przedpłaconych BZWBK z zerowym kontem, w historii na 3 z niech
    pojawiło się:

    "Suma opłat zawieszonych: 0.99 "
    "01-09-2015 Opłata za używanie karty opłata za używanie karty
    0.99"

    Od kiedy są opłaty za te karty.
    Niby w TOiP jest
    "Opłata za korzystanie z Karty z usługą ,,,,Przelewy SMS" * 1,00 zł",
    ale ja usługi nie uruchamiałem.
    Czy mam się czym martwić? Czy to znaczy że muszę spłacić 3zł?
    Czy co miesiąc będą 1zł od każdej karty pobierać, aż zbierze się ładna sumka
    i komornika naślą?
    Jak tego uniknąć?

  • 2. Data: 2015-09-08 19:33:43
    Temat: Re: karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m7marek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Od kiedy są opłaty za te karty.
    >Niby w TOiP jest
    >"Opłata za korzystanie z Karty z usługą ,,,,Przelewy SMS" * 1,00 zł",

    0,99 to nie 1,00.

    Np.
    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
    Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam
    doczytaj.
    Tabela obowiazuje od 11.08.2015

    A one jakos imienne ?
    Moze po prostu wyrzucic :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-09-08 20:09:49
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 19:33:43 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    adowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
    > Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam

    Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy
    była.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2015-09-08 20:39:25
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    a.pl...

    >http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplac
    one-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z->d
    oladowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
    >Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam
    ale ja jej nie używam, zostały wykorzystałem do zera.
    I to nie te karty, moje to internetowe bez plastiku, ale faktycznie tam też
    jest ta opłata po 180 dniach.

    >A one jakos imienne ?
    Aktywując kartę trzeba było podać swoje dane w tym pesel

    >Moze po prostu wyrzucic :-)

    Ale poważnie, czy w tego typu kartach mogą ścigać, te zawieszone opłaty.
    Masa ludzi swego czasu na allegro te karty kupowała i jestem ciekaw jak
    problem rozwiązali.
    Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz może
    to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny, bo opłata
    zawieszona).

  • 5. Data: 2015-09-08 20:44:02
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy
    >była.

    A na ich stronie kłamią, przy produkcie
    "0 zł za korzystanie z karty"
    i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

    A jak problem rozwiązałaś?

  • 6. Data: 2015-09-08 20:59:47
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 08.09.2015 o 20:44, m7marek pisze:

    > A na ich stronie kłamią, przy produkcie
    > "0 zł za korzystanie z karty"
    > i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

    Zasadniczo prawda. Opłaty za używanie nie ma. Jest za posiadanie i
    nieużywanie.

  • 7. Data: 2015-09-08 21:04:35
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:44:02 +0200, m7marek napisał(a):

    > Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > A na ich stronie kłamią, przy produkcie
    > "0 zł za korzystanie z karty"
    > i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

    Mnie grupa już wyedukowała - zanim się w cokolwiek nowego wpakuję czytam
    TOiPy i regulaminy od góry do dołu i z lupą.

    Ponadto jak widzę "zero za korzystanie", to natychmiast mi się zapala
    lampka alarmowa "a ile za niekorzystanie?" ;)

    > A jak problem rozwiązałaś?

    Mam nieinternetową, ale to raczej bez znaczenia, bo moja karta ma
    identyczny warunek.

    Kupiłam prepaida aby go używać (taki kaprys, wolę prepaida od
    debetówki), więc taki wymóg dla mnie nie miał znaczenia :)

    --
    Imka

  • 8. Data: 2015-09-08 22:31:24
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 08.09.15 o 20:39, m7marek pisze:

> [...]
    > Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz
    > może to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny,

    Problem jest większy, wyświetl historię za rok do tyłu i już masz 1,98.
    Sam przed miesiącami o tym wyczytałem i na tej grupie pisałem. Mija 6
    m-cy od ostatniej transakcji i odejmują 0,99. Cały zysk z kupowania
    przepadł.

  • 9. Data: 2015-09-08 23:18:37
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

> [...]
    > Sam przed miesiącami o tym wyczytałem i na tej grupie pisałem. Mija 6
    > m-cy od ostatniej transakcji i odejmują 0,99. Cały zysk z kupowania

    Pierwsza opłata 1.08.15 po pół roku bezczynności, kolejne opłaty co
    miesiąc. Przy zastrzeganiu pytają zgubiona czy skradziona i tylko nr
    karty potrzebny, Zastrzegłem na próbę dwie zarejestrowane na
    wygenerowany PESEL i to był najlepszy sposób rejestracji jak widać.

    O żesz qoorwa!
    Na jednej od 1.06 już naliczają - 3,96, ostatnia transakcja w
    listopadzie była

  • 10. Data: 2015-09-08 23:32:17
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >przed miesiącami o tym wyczytałem i na tej grupie pisałem. Mija 6 m-cy od
    >ostatniej transakcji i odejmują 0,99. Cały zysk z kupowania przepadł.

    Toś mnie pocieszył.
    Czyli już jestem dłużny 5,92zł (+2gr faktycznie zabrali, bo tyle na jednej
    karcie zostało) i zanim zastrzegę to wzrośnie do 8,89zł (pozostałe 2 karty
    chyba jeszcze się nie załapią).