  • 1. Data: 2009-07-14 20:22:39
    Temat: karty kredytowe: lukas, bgz, deutsche bank, ge money bank - konkretne pytania
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Interesuja mnie karty kredytowe lukasa, bgz, deutsche bank i ge money bank.
    Jesli ktos ma jedna z takich kart, zapraszam do tablicy. ;)

    1) Czy dla tych kart mozna miec podglad przez net nie majac rachunku
    osobistego w danym banku. Czy widac tylko rozliczone transakcje, czy rowniez
    blokady? Jak wyglada logowanie (tylko login i haslo, czy jakies hasla
    jednorazowe, tokeny itd)?

    2) Czy mozna w ramach limitu kredytowego ustalic dzienne limity na
    transakcje sklepowe, bankomatowe i ewentualnie internetowe (dla wlasnego
    bezpieczenstwa)? Czy mozna te limity zmieniac w kazdej chwili przez
    internet?

    3) Ile w praktyce trwalo wydanie karty od zlozenia wniosku:?

    4) Na jaka kwote sa w umowach do tych kart oswiadczenia o poddaniu sie
    egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego, czy jest to stala
    kwota, czy wielokrotnosc limitu kredytowego?

    5) Dla karty deutsche bank, czy ubezpieczenie podrozne, ktore jest
    dolaczone, wymaga by za podroz zagranice zaplacic karta? Stronka deutsche
    banku jest tragiczna, az dziw ze to renomowany zagraniczny bank (nie ma np.
    zadnych warunkow ubezpieczen). Czasem jezdze w podroze sluzbowe i przydaloby
    mi sie jakies stale ubezpieczenie kosztow leczenia itd. ale poniewaz za
    podroz placi firma, wiec nijak moge zaplacic za bilet lotniczy karta. :( Dla
    lukasa juz sprawdzilem, taki wymog istnieje. Pozostale karty nie maja takich
    ubezpieczen.

    6) Jakie sa triki dla tych kart jesli chodzi o oplaty? Ktore z ubezpieczen
    podanych w tabelach prowizji sa obowiazkowe?

    7) Inne uwagi mile widziane!

    Ewentualnie jaka inna karte majaca te wszystkie, badz wiekszosc mozliwosci
    moglibyscie polecic (poza aliorem)?

  • 2. Data: 2009-07-15 07:31:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > blokady? Jak wyglada logowanie (tylko login i haslo, czy jakies hasla

    w GEM można, widać rozliczone transakcje i łączną wartość blokad,
    potrzebny login i hasło

> [...]
    > transakcje sklepowe, bankomatowe i ewentualnie internetowe (dla wlasnego
    > bezpieczenstwa)? Czy mozna te limity zmieniac w kazdej chwili przez

    w GEM przez net się nie da, a i przez tel. nie bardzo

    > 3) Ile w praktyce trwalo wydanie karty od zlozenia wniosku:?

    ok. 7 dni

    > 4) Na jaka kwote sa w umowach do tych kart oswiadczenia o poddaniu sie
    > egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego, czy jest to stala
    > kwota, czy wielokrotnosc limitu kredytowego?

    stała kwota = 30kzł

    > 6) Jakie sa triki dla tych kart jesli chodzi o oplaty? Ktore z ubezpieczen
    > podanych w tabelach prowizji sa obowiazkowe?

    dla motokarty GEM nie ma żadnych opłat, wszystkie ubezpieczenia można
    wyłączyć

    --
    pozdrawiam
    RobertS