  • 1. Data: 2006-03-18 15:33:36
    Temat: karty kredytowe - parę pytań
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Witam,

    Jest mi potrzebna karta kredytowa w następujących celach:
    - płatności przez internet w sklepach zagranicznych
    - płatności w sklepach za granicą

    I zasadniczo nawet nie wiem od jakiego banku zacząć poszukiwania ;)
    Cechy, które taka karta powinna posiadać:
    - niekoniecznie długi okres spłaty bez odsetek
    - niska cena za roczne utrzymanie i inne koszty utrzymania
    - nie mam zaświadczenia o zarobkach, nie pracuję na etat, tylko na umowy i
    co najwyżej mogę przedstawic wyciąg z konta ;)

    Czy takie karty istnieją? Normalne konto mam w Citibanku, ale tamtejsze
    karty kredytowe nie do końca są atrakcyjne.
    Wszelkie informacje mile widziane i z góry dzięki :)

    Pozdrawiam, Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz
    Tanz mit mir

  • 2. Data: 2006-03-18 17:07:22
    Temat: Re: karty kredytowe - parę pytań
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl>

    Yaga napisał(a):
    > Czy takie karty istnieją? Normalne konto mam w Citibanku, ale tamtejsze
    > karty kredytowe nie do końca są atrakcyjne.

    A co takiego nieatrakcyjnego jest w tych kartach? Od kiedy skasowali
    obowiązkowe ubezpieczenie to IMHO są całkiem atrakcyjne i podobno nie ma
    problemów z reklamacjami transakcji internetowych.

    Jeśli nie masz zaświadczenia o zarobkach lub nie posiadasz innej
    kredytówki na wymianę to będzie Ci trudno wyrobić jakąkolwiek. Radziłbym
    jednak spytać w Citi.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-03-18 19:55:29
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > A co takiego nieatrakcyjnego jest w tych kartach?

    Kursy wymiany walut.

  • 4. Data: 2006-03-18 20:28:04
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    > Pozdrawiam, Yaga

    Jagódko, to Ty? NY od kilku dni?
    Kierownik :-)

  • 5. Data: 2006-03-19 15:56:34
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dvheof$h4g$1@inews.gazeta.pl...

    > A co takiego nieatrakcyjnego jest w tych kartach? Od kiedy skasowali
    > obowiązkowe ubezpieczenie to IMHO są całkiem atrakcyjne i podobno nie ma
    > problemów z reklamacjami transakcji internetowych.

    Moja mama ma kartę Citi. Po pierwsze naliczyli jej dwukrotnie opłatę roczną
    w przeciagu kilku miesięcy. Fakt, po reklamacji kasę oddali ;) A po drugie
    ta opłata roczna jest całkiem spora.

    > Jeśli nie masz zaświadczenia o zarobkach lub nie posiadasz innej
    > kredytówki na wymianę to będzie Ci trudno wyrobić jakąkolwiek. Radziłbym
    > jednak spytać w Citi.

    Kiedyś wlasnie kredytówkę Citi można było wyrobić bez takiego zaświadczenia.
    Pewnie jak nic innego nie znajdę, to zostanie mi tylko to ;)

    Pozdrawiam, Yaga

  • 6. Data: 2006-03-19 15:56:49
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Taddy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jagódko, to Ty? NY od kilku dni?
    > Kierownik :-)

    Obawiam się, że nie ;)

    Pozdrawiam, Yaga

  • 7. Data: 2006-03-19 16:07:22
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl>

    Yaga napisał(a):
    > Moja mama ma kartę Citi. Po pierwsze naliczyli jej dwukrotnie opłatę roczną
    > w przeciagu kilku miesięcy. Fakt, po reklamacji kasę oddali ;) A po drugie
    > ta opłata roczna jest całkiem spora.

    Myślę, że masz szanse na bezpłatne wydanie, a jak obroty będą
    odpowiednie to i na anulowanie opłaty w kolejnych latach.

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-03-19 16:20:55
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dvjvjo$jn5$1@inews.gazeta.pl...

    > Myślę, że masz szanse na bezpłatne wydanie, a jak obroty będą
    > odpowiednie to i na anulowanie opłaty w kolejnych latach.

    Może faktycznie pójdę do doradcy i się dowiem dokładnie. Może inaczej
    traktują swoich klientów (bo tak jak pisałam, normalne konto mam w Citi).
    Nie sądzę, żebym na kredytówce miała spore obroty - tak jak pisałam, chcę ją
    wykorzystać do płatności w sklepach internetowych (ale nie robię aż tak
    często zakupów ;) ) i za granicą.

    Pozdrawiam, Yaga